فیت بیت ورسا لایت، اینسپایر، اینسپایر HR و ایس 2 معرفی شدند

پنج‌شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
مطالعه 5 دقیقه
ورسا لایت، اینسپایر، اینسپایر HR و ایس 2 جدیدترین پوشیدنی‌های هوشمند شرکت فیت‌بیت هستند که با قیمتی رقابتی و ویژگی‌های کاربردی، می‌توانند کاربران زیادی جلب کنند.
تبلیغات

شرکت‌های زیادی در زمینه‌ی پوشیدنی‌ها فعالیت می‌کنند و به‌لطف عرضه‌ی محصولات جدیدی از سوی فیت‌بیت، اپل، گارمین، سامسونگ و دیگر برند‌های فعال، این صنعت روزبه‌روز در حال رشد است و محصولات جدیدی به آن اضافه می‌شود.

فیت‌بیت اخیرا، چهار ساعت و دستبند هوشمند جدیدی را رونمایی کرده است. مچ‌بند‌های اینسپایر و اینسپایر اچ‌آر ضمن بهره‌مندی از طراحی جذاب و قیمت مقرون‌به‌صرفه نسبت به برخی از رقبای خود، ویژگی‌های جالبی در زمینه‌ی پایش سلامتی ارائه می‌دهند و می‌توانند یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن باشند.

فیت‌بیت ورسا لایت

پوشیدنی هوشمند جدید فیت‌بیت که نسخه‌ی ارزان‌تر ورسا محسوب می‌شود، قیمتی معادل ۱۵۹.۹۵ دلار (۴۰ دلار ارزان‌تر از مدل معمولی) دارد. قیمت کمتر ورسا لایت، از تجهیز آن به ویژگی‌های کمتری خبر می‌دهد. طبق اعلام رسمی، فیت‌بیت مواردی مثل حسگر ارتفاع‌سنج برای درک تعداد طبقات بالا و پایین‌رفته و حسگر مخصوص مسابقات شنا را از ورسا لایت حذف کرده است.

فیت بیت / فیتبیت / Fitbit

عمر باتری چهار روزه درکنار قیمتی مقرون‌به‌صرفه

علاوه‌بر‌ این‌ موارد، ورسا لایت در نرم‌افزار داخلی‌ خود از پخش موسیقی پشتیبانی نمی‌کند. همچنین، اپلیکیشن Fitbit Coach نیز از آن حذف شده است. البته فراموش نکنید که ورسا لایت با ارائه‌ی بیش از ۴ روز عمر باتری و داشتن ویژگی‌هایی نظیر پایش ضربان قلب به‌صورت ۲۴ ساعته، مقاومت دربرابر نفوذ آب تا عمق ۵۰ متر، اتصال آسان به گوشی همراه و البته پشتیبانی از GPS، محصولی بسیار کاربردی و جذاب به‌شمار می‌آید.

فیت‌بیت ورسا لایت که دارای بدنه‌ای از جنس آلومینیوم آنودایزشده و شیشه‌ی گوریلا گلس ۳ است، رنگ‌بندی متنوع‌تری نسبت به ورسا دارد و از این منظر می‌تواند سلایق زیادی را پوشش دهد. رنگ‌بندی‌های این محصول شامل موارد‌ پیش‌رو می‌شود: بدنه‌‌ی آلومینیومی نقره‌ای‌رنگ با بند سفید، بدنه‌ی آلومینیومی نقره‌ای‌رنگ با بند یاسی، بدنه و بند به رنگ قرمز تیره و نهایتا بدنه و بند به‌ رنگ آبی.

پشتیبانی از GPS و پایش ۲۴ ساعته‌ی ضربان قلب

ساعت هوشمند فیت‌بیت ورسا در سمت راست خود دارای دو کلید مجزا و در سمت چپ دارای کلیدی مجزا است؛ از طرفی، ورسا لایت تنها دارای یک کلید در سمت چپ بدنه‌ا‌ش است. نمایشگر این محصول به لمس حساس است و این یعنی می‌توانید از آن برای ناوبری استفاده کنید. 

فیت بیت / فیتبیت / Fitbit

جیمز پارک، هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل فعلی شرکت فیت‌بیت در اطلاعیه‌ای گفته است:

از زمان احداث فیت‌بیت در حدود ۱۲ سال پیش، هدف‌مان این بوده است که سلامتی را - صرف‌نظر از اینکه هر کس چه اهدافی در سر می‌پروراند و در چه سطحی از آمادگی جسمانی قرار دارد - برای همه‌ی مردم، جذاب و دست‌یافتنی کنیم. امروز جامعه‌ی کاربران فعال بیش از ۲۷ میلیون نفر داریم و این آمار همچنان در حال رشد است؛ این افراد با استفاده از محصولات فیت‌بیت، هرچه می‌گذرد فعالیت بدنی بیشتری دارند، بهتر می‌خوابند، استرس‌شان کمتر می‌شود و مدیریت بهتری بر وزن خود دارند. این موضوع، قدرت پلتفرم ما را به‌خوبی نشان می‌دهد.
فیت بیت / فیتبیت / Fitbit
فیت بیت / فیتبیت / Fitbit

فیت‌بیت اینسپایر و اینسپایر HR

فیت‌بیت اینسپایر و اینسپایر اچ‌آر به‌ترتیب دارای برچسب قیمت ۶۹.۹۵ و ۹۹.۹۵ دلار خواهند بود. حسگر ضربان‌قلب اینسپایر HR می‌تواند به‌صورت ۲۴ ساعته به پایش ضربان قلب کاربر بپردازد. درضمن این پوشیدنی از GPS هم پشتیبانی می‌کند و از حالت‌های مختلفی برای ورزش کردن بهره می‌گیرد.

این دو پوشیدنی جدید می‌توانند در تمام روز فعالیت‌های کاربر را پایش کنند و دربرابر نفوذ آب تا عمق ۵۰ متری از خود مقاومت نشان می‌دهند؛ عمر باتری آن‌ها معادل پنج روز است و از نمایشگر لمسی OLED به‌همراه برخی ویژگی‌های دیگر مربوط‌به سلامتی بهره می‌گیرند.

فیت بیت / فیتبیت / Fitbit

مقاومت دربرابر آب تا عمق ۵۰ متر

فیت‌بیت اینسپایر در رنگ‌های مشکی و قرمز تیره و فیت‌بیت اینسپایر HR در رنگ‌های مشکی و یاسی به‌همراه مدلی ویژه با ترکیب رنگ‌های سفید و مشکی، روانه‌ی بازار خواهند شد. درضمن، این پوشیدنی‌‌ها دارای بندهای جذاب زیادی هستند که بازه‌ی قیمتی آن‌ها بین ۱۹.۹۵ تا ۶۹.۹۶ دلار است.

براساس اطلاعیه‌ای رسمی، اپلیکیشن فیت‌بیت قرار است به‌زودی بازطراحی شود تا از این طریق دست کاربر برای تعیین کردن اهداف ورزشی بازتر شود. درضمن نسخه‌ی جدید این اپلیکیشن به‌نحو بهتری اطلاعات مربوط‌به فعالیت بدنی را به کاربر نشان خواهد داد. این به‌روزرسانی، بخش جدیدی را به‌نام فیت‌بیت فوکوس به اپلیکیشن اضافه می‌کند.

فیت‌بیت ایس ۲

آخرین مچ‌بند معرفی‌شده، فیت‌بیت ایس ۲ نام دارد که از واچ‌فیس‌های انیمیشنی جذابی بهره می‌برد و برای کودکان ساخته شده است. این مچ‌بند جدید دارای طراحی ضخیم بادوامی است و تا عمق ۵۰ متری از خود دربرابر نفوذ آب مقاومت نشان می‌دهد. به‌علاوه با یک بار شارژ می‌توان از ایس ۲ به‌مدت پنج روز استفاده کرد. این مچ‌بند هوشمند قرار است تنها در دو رنگ عرضه شود.

فیت بیت / فیتبیت / Fitbit
فیت بیت / فیتبیت / Fitbit
فیت بیت / فیتبیت / Fitbit

دیدگاه شما در مورد پوشیدنی‌های جدید فیت‌بیت چیست؟ اگر به قیمت ساعت هوشمند و دیگر جزئیات مربوط‌به پوشیدنی‌ها علاقه دارید، وارد بانک محصولات زومیت شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات