شرکت آلمانی Knaus Tabbert ون‌های اسپرت تولید خواهد کرد

پنج‌شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
ون‌ها برای افرادی که اغلب در سفر و کمپ هستند، خودروهای محبوبی به حساب می‌آیند. یک شرکت آلمانی مدل اسپرت ون‌ها را طراحی کرده است.
تبلیغات

دنیا امروزه به سمت ون‌های لوکس و زیبا با در حرکت است و اخیرا، ون‌های زیادی که بیشتر شبیه به یک خانه‌ی متحرک هستند. یکی از آخرین مدل‌های این محصولات از شرکت آلمانی کناوس تبرت (Knaus Tabbert) است که پیشینه‌ای طولانی در تولید محصولات مختلف برای سفر و کمپ دارد. دو خودرویی که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم، نسخه‌های مفهومی هستند و فعلا نمی‌توان آن‌ها را خریداری کرد. این دو ون CUVolution و CUVision نام دارند.

مدل مفهومی ون ناوس

پیش از آن که جلوتر برویم، بهتر است با منظور شرکت کناوس از این دو نام آشنا شویم. CUV شاید خیلی‌ها را به یاد خودروهای کراس‌اور بیندازد اما در اینجا، به معنای خودروی کاراوانی (caravanning utility vehicle) است.

CUVision با رنگ نقره‌ای برپایه‌ی MAN TGE که یک پلتفرم شناخته‌شده در بازار اروپاست، طراحی شده است. کیت بدنه‌ی جدیدی که برای این ون درنظر گرفته شده شامل اسپویلر جلو، برجستگی‌های زیاد در نواحی مختلف و رینگ‌های ۲۲ اینچی می‌شود. CUVolution نارنجی که از ون واینزبرگ الگو گرفته شده، ظاهری کمی خشن‌تر و اسپرت‌تر دارد و این خصوصیت را مدیون ورودی‌های هوای عظیم و باله‌ی عقب است.

مدل مفهومی ون ناوس

هیچ اطلاعاتی از نمای داخلی و حتی مشخصات فنی این ون‌ها منتشر نشده است. این شرکت معتقد است که دو خودروی جدید آن، آینده‌ی ون‌های لوکس اسپرت است.

مدل مفهومی ون ناوس
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات