آزمایش جاده‌ای شاسی بلند استون مارتین DBX آغاز شد

دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت استون مارتین اخیراً اولین شاسی‌بلند خود با نام DBX را در ولز به نمایش درآورد.
تبلیغات

اولین شاسی‌بلند استون مارتین در هفته جاری به‌طور غیرقابل انتظاری در خیابان‌های ولز دیده شد. حضور این خودرو در ولز، به مناسبت مراسم روز St. David انجام شد. این خودرو در خط تولید جدید استون مارتین ساخته خواهد شد. این خط تولید که St. Athan نام دارد، دومین کارخانه استون مارتین در انگلستان است و بیش از ۷۰۰ شغل جدید ایجاد خواهد کرد. این خط تولید قبل‌تر متعلق به وزارت دفاع انگلستان بود اما در مدت زمان ۳ سال، به یک خط تولید خودرو تبدیل شد. به همراه نمونه DBX، اندی پالمر مدیرعامل گروه استون مارتین و آلن کارینز از وزرای ولز هم حضور داشتند که در مهمانی ترزا می، نخست وزیر انگلستان شرکت کردند.

استون مارتین DBX
استون مارتین DBX
استون مارتین DBX
استون مارتین DBX

به‌گفته پالمر:

مدل‌های اولیه DBX به‌تازگی به‌برنامه تست جامعی ورود پیدا کردند که توانایی‌های این خودرو را در اقلیم‌های متفاوت از جمله مسیر رالی ولز به چالش می‌کشد. خوشحالم که این خودرو با وجود جدول زمانی فشرده، توانست امروز در جشن ولز شرکت کند.

نخست‌وزیر بریتانیا هم اضافه کرد:

ازآنجاکه ما تمام مسائل قابل‌توجه در رابطه با ولز را جشن می‌گیریم، این بسیار فوق‌العاده است که ما در اینجا پذیرای اولین مدل استون مارتین DBX هستیم. با ایجاد ۷۰۰ شغل جدید و آوردن سرمایه در این منطقه و بنیان‌گذاری خانه‌ای جدید برای فناوری به‌روز الکتریکی استون مارتین، خط تولید ST.Athan تظمین خواهد کرد که انگلستان به‌عنوان یکی از رهبران آینده حوزه حمل‌و‌نقل باقی خواهد ماند.

تست‌های انجام‌شده در دنیای واقعی برای این خودرو از اواخر سال گذشته در ولز آغاز شد و در مناطقی همچون قطب شمال، خاورمیانه، مسیرهای منتهی به رشته‌کوه آلپ و پیست نوربرگ‌رینگ ادامه پیدا می‌کند. طبیعتا، ازآنجاکه DBX اولین شاسی‌بلند تاریخ استون مارتین است، تست‌های انجام‌شده در خودروهای گرند‌تورر و اسپرت روی این خودرو انجام نمی‌گیرد. تمرکز اصلی تست‌ها روی قابلیت‌های چندگانه از جمله قابلیت حمل بار انجام خواهد گرفت تا کارایی خودرو در تمامی سناریو‌ها تضمین شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات