ظرفیت باتری گلکسی A90 از ظرفیت باتری گلکسی A50 و A70 کمتر است

جمعه ۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A90 با باتری با ظرفیت پایین‌تری نسبت به گوشی‌های گلکسی A50 و گلکسی A70 معرفی خواهد شد.
تبلیغات

تاکنون اخبار بسیار کمی در مورد گوشی سامسونگ گلکسی A90 منتشر شده است. باتوجه به همین اخبار محدود، انتظار می‌رود گلکسی A90 سامسونگ با دوربین پاپ آپ و نمایشگری تقریبا تمام صفحه به بازار عرضه شود. 

پیش‌تر نیز گفته شده بود که گلکسی A90 با دوربین پاپ آپ و بدون بریدگی بالای نمایشگر معرفی می‌شود. ظاهرا اخبار جدید دیگری از این گوشی هوشمند به‌صورت غیررسمی به‌اشتراک گذاشته شده است که اطلاعاتی در مورد باتری آن می‌دهد. 

باتوجه‌به اطلاعات فاش‌شده از سوی یکی از منابعی که معمولا اخبار موثق منتشر می‌کند، ظاهرا باتری گلکسی A90 نسبت به گوشی‌های هوشمند ارزان‌قیمت‌تر گلکسی A50 و سامسونگ A70 ظرفیت پایین‌تری دارد. سامسونگ گلکسی A50 از باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد و انتظار می‌رود که گلکسی A70 با باتری با ظرفیت ۴۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی به بازار عرضه شود. 

براساس آخرین گزارش فاش‌شده، گلکسی A90 با باتری با ظرفیت ۳۶۱۰ میلی‌آمپرساعتی EB-BA905ABN معرفی خواهد شد. چنین ظرفیتی برای باتری، حداقل ظرفیتی است که می‌تواند داشته باشد و حتی در حد ظرفیت باتری که به‌صورت معمول دیده می‌شود هم نیست. احتمالا سامسونگ ظرفیت باتری را به‌صورت ۳۷۰۰ میلی‌آمپرساعت نمایش خواهد داد. حتی اگر با این اعداد و ارقام هم نمایش داده شود، باز هم ظرفیت پایینی خواهد بود.

به‌نظر می‌رسد به غیر از دوربین پاپ آپ کشویی، نباید منتظر ویژگی متفاوت دیگری در این گوشی هوشمند باشیم. البته باید در نظر داشته باشیم که ظرفیت باتری ۳۶۱۰ میلی‌آمپرساعتی، ظرفیت پایینی نیست و توسعه‌ی نرم‌افزاری باعث می‌شود که ظرفیت پایین باتری به‌عنوان نقطه ضعف گوشی هوشمند گلکسی A90 درنظر گرفته نشود. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت گوشی جدید کره‌‌ای‌ها در دست نیست و باید تا زمان معرفی آن صبر کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات