زمان پایان کار Inbox گوگل مشخص شد

چهارشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
گوگل زمان دقیق‌تر پایان‌کار سرویس ایمیل Inbox را مشخص کرده است.
تبلیغات

قرار بود که Inbox آینده جی‌میل باشد. این سرویس فیلترینگ پیشرفته‌تر، به‌تعویق‌انداختن ایمیل‌ها و سازمان‌دهی دیداری بهتری درمقایسه‌با صندوق ورودی جی‌میل دراختیار کاربران قرار می‌داد. کاربران گوگل اینباکس تا چند وقت پیش می‌دانستند این سرویس تعطیل خواهد شد؛ اما اکنون از زمان دقیق‌تر تعطیلی آن مطلع هستند.

اگر به صفحه‌ی اینباکس سری بزنید، با چنین پیامی مواجه خواهید شد: .Inbox is signing off. Find your favorite features in the new Gmail؛ یعنی اینباکس درحال‌تعطیلی است، امکانات دلخواهتان را در جی‌میل جدید پیدا کنید. گوگل قصد دارد اینباکس را در اواخر مارس متوقف کند و شمارش معکوس برای تعطیلی این سرویس در دوم آوریل خاتمه می‌یابد. تصویر زیر پیام صفحه‌ی اینباکس دراین‌باره را نمایش می‌دهد.

اینباکس/ Inbox

گوگل برخی از ویژگی‌های اینباکس را در جی‌میل نیز اجرا کرده؛ ولی همه‌ی آن‌ها را اضافه نکرده است. بسیاری از کاربران وفادار اینباکس از این موضوع ناراحت خواهند شد که جی‌میل امکاناتی همچون هایلایت خطی لینک‌ها و گزینه‌ی ذخیره‌کردن لینک‌ها و امکان آرشیو گروهی ایمیل‌ها را ندارد.

سرویس ایمیل دیگری نیز وجود دارد که ممکن است کاربران زیادی در ماه‌های آینده به‌دست آورد. این سرویس ایمیلی مبتنی‌بر آی‌اواس است که اسپارک (Spark) نام دارد و قرار است تقریبا هم‌زمان با توقف گوگل اینباکس، برای اندروید معرفی شود. این اخبار براساس توییت‌هایی است که در پاسخ به کاربران اینباکس نوشته شده است. شاید اسپارک بتواند جای خالی اینباکس را پر کند‌.

آزمایش نهایی روی دستگاه‌های اندروید قبل از عرضه‌ی نسخه‌ی بتای خصوصی اجرا خواهد شد.

شما نیز از کاربران مشتاق گوگل اینباکس هستند؟ دلتان بیشتر برای کدام‌یک از ویژگی‌های اینباکس تنگ خواهد شد که جی‌میل از آن بی‌بهره است؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات