بهترین نرم افزار های ادیت و ویرایش صدا ۲۰۲۴

دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
مطالعه 13 دقیقه
از Adobe Audition CC تا FL Studio، در این مقاله بهترین نرم‌افزارهای ویرایش صدا در زمینه‌های مختلف را معرفی می‌کنیم.
تبلیغات

بهترین نرم‌افزارهای ویرایش صدا امکانات قدرتمندی را برای تولید نتایج با کیفیت در چهارچوبی بهینه ارائه می‌کنند. محیط برخی نرم‌افزارهای حرفه‌ای ممکن است برای افراد تازه‌کار گیج‌کننده و پیچیده باشد؛ اما این منحنی یادگیری همیشه شیب‌دار نیست و با یادگیری امکانات نرم‌افزار، هموار خواهد شد.

برای شناخت بهترین نرم افزار تدوین صدا در ابتدا باید هدف خود را مشخص کنید. برای مثال، هدف افرادی که درزمینه‌ی ساخت موسیقی حرفه‌ای کار می‌کنند، با افرادی که به‌دنبال ساخت پادکست و بازاریابی هستند، متفاوت است. کاربران مک می‌توانند از ویرایشگرهای رایگان GarageBand استفاده کنند که یکی از بهترین نرم‌ افزارهای تولید موسیقی اپل است و نیازهای اولیه را می‌تواند برآورده سازد. در این مقاله، بهترین نرم‌افزارهای ساخت موسیقی و ویرایشگر صوتی را بررسی می‌کنیم.

1. Adobe Audition CC

ادوبی ادیشن سی‌سی نرم‌افزاری جامع برای کار روی ویدئو و پادکست و دیگر رسانه‌های صوتی است. این نرم‌افزار قابلیت‌های طراحی افکت صوتی نیز دارد که کاربرهای حرفه‌ای برای فیلم‌سازی از آن استفاده می‌کنند. اگر در‌زمینه‌ی تولید فیلم نیز فعالیت می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌ی بهترین ابزارهای ویرایش فیلم را از دست ندهید.

ادوبی آدیشن

همچنین، ویرایشگرهای ویدئو می‌توانند از این نرم افزار ادیت صوت برای پروژه‌های میکس صوتی خود استفاده کنند. این نرم‌افزار به‌ویژه برای کاربران ادوبی پریمیر یکی از بهترین نرم‌ افزارهای ویرایش صوتی است. این نرم‌افزار فاقد ابزارهای آهنگ‌سازی است و گزینه‌ی مناسبی نیز برای افراد تازه‌کار نیست.

با ادوبی ادیشن می‌توان افکت‌های صوتی را برای انواع بازی‌های ویدئویی و فیلم و برنامه‌های تلویزیونی ساخت. این نرم‌افزار ویرایش صدا کتابخانه‌ای شامل بیش از ۱۰ هزار افکت صوتی دارد. همچنین، با این نرم‌افزار کلیپ‌های صوتی را می‌توانید تعمیر و بازیابی کنید.

مزایا

  • ضبط سینگل‌ترک و مولتی‌ترک
  • امکاناتی برای ذخیره‌سازی اکشن‌های پرکاربرد

معایب

  • نبود امکانات موسیقی
  • بسیار پیچیده برای تازه‌کارها

2. Avid Pro Tools

اگر به‌دنبال بهترین برنامه برای ادیت صدا هستید، نرم‌افزار Avid Pro Tools گزینه‌ی مناسبی است. این برنامه که در صنایع رسانه‌ای و فیلم‌سازی جهانی به‌طور گسترده استفاده می‌شود، ابزار همه‌جانبه‌ای است که با کنسول‌های مختلف میکس صدا و سیستم‌عامل‌های لپ تاپ سازگاری دارد.

محیط نرم‌افزار Avid Pro Tools

مجموعه نرم‌افزارهای Pro Tools در سه نسخه‌ی متفاوت ابتدایی و متوسط و حرفه‌ای طراحی شده‌ است و بسته به انتخاب کاربر، گزینه‌هایی برای اشتراک ماهانه یا سالانه ارائه می‌دهد. همچنین، نرم‌افزار ویرایش رایگانی به نام Pro Tools Intro وجود دارد که با قابلیت‌های ابتدایی، گزینه‌ی مناسبی برای شروع به‌نظر می‌رسد.

Avid Pro Tools ابزار ساده و راحتی برای شروع نیست و به‌عنوان نرم‌افزاری با امکانات کامل، به‌طور خاص برای برای کسانی طراحی شده است که با چم‌وخم این‌گونه برنامه‌ها آشنایی دارند و از سخت‌افزار مناسبی بهره می‌برند.

مزایا

  • رایگان با سه‌ طرح اشتراک انعطاف‌پذیر
    • رابط کاربری مناسب با امکانات کامل

معایب

  • طراحی‌شده برای کاربران حرفه‌ای
    • نیازمند کامپیوتر یا تجهیزات صوتی کامل

3. Cubasis

Cubasis به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای ویرایش صدا، با طیف وسیعی از ابزارهای پیشرفته برای آهنگسازی، ضبط و ویرایش به نوازندگان قدرت می‌بخشد. جدیدترین نسخه‌ی این برنامه، از میکسری تمام‌عیار، آهنگ‌های گروهی، پیش تنظیم‌های افکت جدید و طیف گسترده‌ای از پلاگین‌ها بهره می‌برد.

محیط نرم‌افزار Cubasis

Cubase ابزاری همه‌جانبه برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS به شمار می‌رود و به‌ عقیده‌ی طرفداران، توسعه‌دهنده‌ی برنامه یعنی استاینبرگ، هیچ مسئله‌ای را حل‌نشده باقی نگذاشته و مجموعه‌ی کاملی از امکانات سودمند و از همه مهم‌تر رابط کاربری سرراست را برای کاربرانش تدارک دیده است.

مزایا:

میکسر قدرتمند

رابط کاربری کاربرپسند

معایب:

  • قیمت بالا
  • وجود برخی محدودیت‌ها در نسخه‌ی اندروید

4. Sound Forge

Sound Forge پلتفرمی جامع برای ویرایش و بازیابی صدا است که ابزار دقیقی را برای ضبط، ویرایش، بازیابی و ادیت حرفه‌ای صدا با به‌روزترین فناوری ارائه می‌کند. این نرم‌‌افزار ادیت صدا، به کاربران کمک می‌کند تا فایل‌های صوتی را تنها با چند کلیک به‌هم متصل و تنظیم کنند.

فضای نرم‌افزار Sound Forge

با Sound Forge می‌توان هر صدا یا آوازی را با هر کیفیتی ضبط و صداهای قدیمی را به کیفیت عالی استودیویی تبدیل کرد. یکی از قابلیت‌های جذاب این برنامه، تشخیص فعالیت صوتی (VAD) است که از هوش مصنوعی برای تشخیص صدای انسان در فایل صوتی استفاده می‌کند؛ قابلیتی که در ویرایش پادکست‌ها می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

مزایا

  • کیفیت درخورتوجه ویرایش‌ها و پیش‌نمایش‌ها
    • بسیار بصری و آسان برای استفاده
    • گزینه‌ای مناسب برای آماتورها

معایب

  • ممکن است برای آهنگ‌سازهای حرفه‌ای محدودکننده باشد
  • کاهش یا حذف نویز آن چندان ایدئال نیست

5. Audacity

اوداسیتی ویرایشگر صوتی رایگان و رقیبی قدرتمند برای برنامه‌های پولی مشابه است. صرف‌نظر از اینکه تازه‌کار یا حرفه‌ای هستید، این برنامه‌ می‌تواند انتخاب اول و آخرتان باشد. این نرم‌افزار روی انواع پلتفرم‌های ویندوزی و مک و لینوکس دردسترس است و از فرمت‌های WAV ،‌AIFF ،‌MP3 و OGG می‌تواند ورودی و خروجی بگیرد.

نرم‌افزار اوداسیتی

اوداسیتی از مجموعه‌ای از افکت‌ها و امکانات برخوردار است و از جامعه‌ی عظیم توسعه‌دهندگان پشتیبانی می‌کند. یکی از قابلیت‌های ویژه‌ی این نرم‌افزار برتری آن در ویرایش دو ترکی است. مجموعه‌ی عظیمی از پلاگین‌ها باعث افزایش قابلیت‌های این برنامه می‌شوند و با آن‌ها می‌توانید صوت‌های دلخواه خود را ایجاد کنید.

در اوداسیتی ۳.۲، می‌توانید به‌صورت غیرمخرب ویرایش‌هایی مثل طولانی و کوتاه کردن کلیپ‌ها را انجام دهید. به‌طورکلی، این نرم‌افزار آن‌قدر که به‌نظر می‌رسد، پیچیده نیست و تازه‌کارها فقط با صرف چند دقیقه وقت می‌توانند بخش زیادی از آن را فرابگیرند.

مزایا

  • رایگان و متن‌باز
  • مجموعه‌ی عظیم پلاگین‌ها
  • پشتیبانی از انواع فرمت‌های فایل
  • استریم مستقیم به شنوندگان پادکست

معایب

  • کمی گیج‌کننده‌ برای تازه‌کارها

6. Cyberlink AudioDirector

سایبرلینک ادیو دایرکتور یکی از بهترین نرم‌افزارهای ویرایش صوت برای تازه‌کارها و کاربران حرفه‌ای است. این نرم‌افزار به مجموعه‌ای از ابزارها برای ضبط، ویرایش، میکس و پاک‌سازی مجهز است که برای تولید صوت‌های حرفه‌ای ضروری هستند.

ادیو دایرکتور

منحنی یادگیری این نرم‌افزار در ابتدا شیب‌دار است؛ اما به‌مرورزمان و با استفاده از دستورالعمل‌های خودآموز کار با آن آسان‌ می‌شود. با صرف اندکی زمان، می‌توانید به‌تدریج در این نرم‌افزار به مهارت برسید. ادیودایرکتور نیز مانند بسیاری از اپلیکیشن‌های خلاق به‌ویژه ادوبی از ابزارهای هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برخوردار است.

این نرم‌افزار ویرایشگر صوتی با ویرایشگر ویدئویی PowerDirector، ColorDirector و ویرایشگر تصویر PhotoDirector نیز یکپارچه است و این قابلیت تولید محتوا را آسان می‌سازد. این اپلیکیشن صوتی هم به صورت محصولی مجزا و هم در مجموعه‌ی Director Suite دردسترس کاربران است. برای هر دو گزینه می‌توان اشتراک سالانه یا ماهانه تهیه کرد. همچنین، نسخه‌ی AudioDirector Online به‌رایگان وجود دارد که بسیاری از امکانات اصلی نرم‌افزار کامل را دراختیار کاربران قرار می‌دهد.

مزایا

  • ابزارهای برجسته‌ی هوش مصنوعی
  • یکپارچه‌سازی با دیگر اپلیکیشن‌های مجموعه‌ی CyberLink
  • امکان دسترسی رایگان به نسخه‌ی آنلاین این ویرایشگر

معایب

  • منحنی یادگیری شیب‌دار
  • تنها محدود به پی‌سی

7. Apple GarageBand

Apple GarageBand از زمان انتشار در سال ۲۰۰۴ اعتباری جهانی را کسب کرد. این نرم‌افزار چندمنظوره به قابلیت MIDI و امکانات قدرتمند مجهز است و هر شخصی با استفاده از آن می‌تواند موسیقی اورجینال تولید کند.

نرم‌افزار گاراژبند

GarageBand به‌عنوان بهترین نرم افزار ادیت صدا ایفون به‌‌رایگان در‌دسترس کاربران آیفون و آیپد قرار دارد. این نرم‌افزار انعطاف زیادی برای تولید‌کنندگان بین پلتفرمی در اکوسیستم اپل دارد. همچنین، با اپلیکیشن Logic Remote می‌توانید گاراژبند را از دستگاهی ریموت روی مک کنترل کنید.

مزایا

  • رایگان
  • کراس‌پلتفرم است و روی دستگاه‌های مک اواس و iOS اجرا می‌شود
  • جدیدترین نسخه‌ مشکلات ویرایش را رفع می‌کند

معایب

  • تنها محدود به دستگاه‌های اپل

8. Ocenaudio

Ocenaudio نرم‌افزار مطلوبی برای کاربران تازه‌کار است. اگر اوداسیتی برایتان گیج‌کننده است، این ابزار گزینه‌ی ایدئالی است. این برنامه سبک است و مانند اوداسیتی از پلاگین‌ها پشتیبانی می‌کند؛ اما استفاده از اوشن‌آدیو بسیار آسان است.

اوشن آدیو

پیش‌نمایش آنی این نرم‌افزار یکی از ویژگی‌های برجسته‌ی آن است. حتی برخی از بهترین ویرایشگرهای ویدئو کاربر را مجبور می‌کنند که از روش ویرایش مخرب استفاده کنند که باعث تغییر کامل ترک اصلی می‌شود؛ اما در اوشن‌آدیو می‌توانید مستقیماً پارامترها را تنظیم کنید.

اوشن‌آدیو به‌عنوان ویرایشگر صوتی رایگان و متن‌باز در پلتفرم‌های ویندوز و مک‌‌او‌اس و لینوکس دردسترس کاربران است. اگر به‌صورت منظم فایل‌های خود را ویرایش می‌کنید، میان‌برهای صفحه‌ی کلیدی تعبیه‌شده در این نرم‌افزار را به‌خاطر بسپارید تا سرعت کار خود را افزایش دهید.

مزایا

  • واسطه‌ی کاربری تمیز
  • ویرایش فایل‌های صوتی آنلاین

معایب

  • به‌روزرسانی نامنظم

9. Ashampoo Music Studio

آشامپو موزیک استودیو فراتر از ویرایشگر صدای خوب است. این نرم‌افزار با واسط کاربری ساده و پیش‌نمایش بزرگ شکل امواج و دکمه‌های کاربرپسند محیطی خوشایند برای افراد تازه‌کار و حتی کاربران حرفه‌ای دارد.

آشامپو موزیک استودیو

آشامپو موزیک استودیو همان‌طور‌که از نامش هم پیدا است، از مجموعه‌ای از بهترین امکانات برای تولید و ساخت موسیقی بهره می‌برد. از این ابزار رایگان ویندوزی برای طراحی لیبل‌های سی‌دی، ویرایش تگ‌های متادیتای فایل، تبدیل فرمت‌های صوتی به یکدیگر، ریپ و رایت سی‌دی‌ها می‌توانید استفاده کنید. آشامپو موزیک استودیو یکی از بهترین نرم‌افزارها برای بُرش و سازمان‌دهی و تولید صوتی است.

بااین‌حال، اضافه‌کردن نام «استودیو» به این نرم‌افزار کمی مبالغه‌آمیز است. آشامپو موزیک استودیو با بی‌نقص‌بودن فاصله دارد. این نرم‌افزار فاقد پشتیبانی مولتی‌ترک است که برای ویرایشگرهای حرفه‌ای صوت ضروری و بهتر است از آن‌ برای تنظیم کلیپ‌های صوتی ساده استفاده کنید.

مزایا

  • یکی از بهترین نرم‌افزارها برای افراد تازه‌کار
  • ابزار مدیریت فایل پیشرفته
  • ریپ و رایت سی‌دی‌

معایب

  • تنها برای ویندوز موجود است
  • پشتیبانی‌نکردن از مولتی‌ترک

10. Audiotool

Audiotool ابزار ویرایشگر صوتی مرورگر است. این ابزار برای کروم و مرورگرهای فایرفاکس و اج به‌خوبی کار می‌کند؛ بنابراین، همیشه به کلیپ‌های صوتی خود می‌توانید دسترسی داشته باشید. افزونه‌ی کروم این ابزار هم دردسترس قرار دارد.

وب‌سایت آدیو تول

این ابزار آنلاین که ویژگی‌های برنامه‌ی GarageBand اپل را به‌ارث برده است، امکان ضبط نمونه صوت‌های ۳۰ ثانیه‌ای را می‌دهد. همچنین، با سازها و ابزارهای دیجیتالی می‌توانید میکس‌های صوتی بسازید. با اضافه‌کردن فیلتر از مجموعه‌ی منتخبی شامل ۱۴ افکت متفاوت، ترک‌هایی را به ادیوتول می‌توانید اضافه کنید. همچنین، کنترلگر MIDI در برنامه ایجاد کنید یا از ابزار اسپلیتر برای تضعیف یا تغییر سیگنال صورتی خود استفاده کنید.

مزایا

  • سینک ترک بین دستگاه‌ها
  • خروجی MP3
  • انواع سازهای مجازی

معایب

  • تنها در مرورگر کار می‌کند

11. Acoustica

آکوستیکا تجربه‌ی کاربری حرفه‌ای مقایسه‌شدنی با اوداسیتی ارائه می‌دهد. این نرم‌افزار رایگان امکانات بیشتری برای کنترل روی ویرایش‌ها ارائه می‌کند. اگر می‌خواهید این ویرایشگر را به‌رایگان دریافت کنید، باید نسخه‌ی قدیمی‌تر، یعنی Acoustica 6 Base Edition را دانلود کنید.

نرم‌افزار آکوستیکا

واسطه‌ی کاربری نرم‌افزار Acoustica ظاهری حرفه‌ای دارد. کاربرها می‌توانند مجموعه‌ابزار خود را با نصب پلاگین‌های VST یا DirectX توسعه دهند. بدین‌ترتیب، به مجموعه‌ی گسترده‌ای از افکت‌های صوتی دسترسی پیدا می‌کنند.

مزایا

  • واسطه‌ی کاربری حرفه‌ای
  • پشتیبانی از ریپ سی‌دی
  • افکت‌های لایه‌ای

معایب

  • میکس نکردن مولتی‌ترک

12. Ableton Live

ابلتون لیو یکی از ابزارهای برجسته برای مدیریت‌ آنی اجراهای موسیقی است. با این ابزار می‌توانید به نتایج فوری دلخواه برسید. ابلتون لیو انتخاب مناسبی برای دی‌جی‌ها، تولید‌کنندگان موسیقی الکترونیک، گروه‌های موسیقی، خواننده‌ها و آهنگ‌ساز‌هایی است که می‌خواهند با مجموعه‌ی وسیعی از ابزارهای ویرایشی و افکت، موسیقی خود را تولید کنند.

ابزار abbleton live

ابزار Ableton Live به قابلیت‌های کامپایل سریع نیز مجهز است. برای طبیعی ساختن صدا، می‌توانید از شش ساز مختلف نصب‌شده روی برنامه استفاده کنید.

مزایا

  • ده‌ها صوت و افکت و ساز
  • بهینه‌ برای کار با چند ترک به‌صورت یکجا
  • ضبط اجراهای زنده با فشردن کلید Record بدون تنظیمات یا برنامه‌ریزی خاص

معایب

  • قیمت گران نسخه‌های Suite و Standard

13. Logic Pro

لوجیک پرو یکی از بهترین نرم‌افزارهای ضبط مولتی‌ترک و طراحی صوت و ویرایش صوتی برای تولید‌کنندگان موسیقی است. Logic Pro به کتابخانه‌ی صوتی وسیع با پشتیبانی کامل مک‌او‌اس مجهز است و با Garage Band و ساوند کلاد به‌خوبی هماهنگ می‌شود.

لوجیک پرو

Logic Pro ویرایشگر صوتی حرفه‌ای با محوریت موسیقی است. این نرم‌افزار به مجموعه‌ی وسیعی از ابزار برای ویرایش صوتی مجهز است؛ اما با وجود امکانات زیاد برای افراد تازه‌کار و بی‌سابقه درزمینه‌ی میکس صوت و تولید موسیقی محدود است.

مزایا

  • آپگریدهای رایگان با یک بار پرداخت
  • هزاران نمونه‌ی از‌پیش‌ضبط‌شده‌ی رایگان

معایب

  • برای تازه‌کارها مناسب نیست

14. Reaper

ریپر اپلیکیشن تولید صوت دیجیتال برجسته‌ای برای افراد تازه‌کاری است که به‌دنبال گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه‌ هستند. این اپلیکیشن از طیف وسیعی از فرمت‌های دیجیتالی و پلاگین‌ها و سخت‌افزار پشتیبانی می‌کند.

نرم‌افزار ریپر

نکته‌ی مثبت دیگر نرم‌افزار Reaper رابط کاربری ساده‌ی آن است. تیم پشتیبانی این نرم‌افزار به‌روزرسانی‌های منظمی را برای امکانات جدید و برطرف ساختن باگ‌ها منتشر می‌کند.

مزایا

  • امکان سفارشی‌سازی منو و کنترل‌ها براساس اولویت
  • پنل کنترلی با کاربری ساده
  • سازگار با بیش از ۲۰ فرمت صوتی متعدد
  • قابلیت خروجی گرفتن از فرمت‌های مختلف مثل MP3 و WAV و AIFF

معایب

  • قالب استاندارد خسته‌کننده (با اسکین‌ها می‌توانید آن را سفارشی‌سازی کنید)
  • منحنی یادگیری شیب‌دار
  • نیاز به استفاده از پلاگین‌های جانبی

15. FL Studio

FL Studio ابزاری برای ویرایش‌های سریع است. این ابزار از پیانویی دیجیتال برخوردار است که صداهایی حرفه‌ای را ایجاد می‌کند. همچنین، ابزاری استثنایی برای کامپایل فایل‌های صوتی و موسیقی است.

اف ال استودیو

از امکانات و قابلیت‌های نرم‌افزار FL Studio می‌توان به تنظیم مقیاس گام صدا و زمان صوت، پیانو دیجیتال و وارد‌کردن صوت اشاره کرد. این نرم‌افزار از بیش از ۸۰ پلاگین پشتیبانی می‌کند که شامل دست‌کاری، ترکیب، خودکارسازی، فشرده‌سازی، فیلتر و... هستند.

مزایا

  • مجهز به کنترل‌های DJ زنده
  • امکان رندر مستقیم ویدئوهای 4K ویژوالایزر
  • واسطه‌ی کاربری حساس به کنترل لمسی

معایب

  • برای تولیدکنندگان موسیقی فیلم مناسب نیست
  • دسترسی محدود به برخی از ابزارهای ویرایش پیشرفته

16. AudioLab

برای افرادی که قصد دارند صدا را در اندروید ویرایش کنند‌، AudioLab گزینه‌ای مناسب و برازنده‌ی عنوان بهترین نرم افزار ادیت صدا برای اندروید است. این ابزار چندین گزینه مانند تقسیم، بُرش، معکوس‌کردن و ادغام فایل‌های صوتی را در‌اختیار کاربر قرار می‌دهد. همچنین، این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند که فایل‌ها را به MP3 ،OGG ،‌OPUS ،‌WAV ،‌FLAC و M4A تبدیل کنید.

محیط برنامه‌ی AudioLab

با AudioLab می‌توان میزان بیت یک فایل را تغییر داد و همه‌ی فایل‌ها را هم‌زمان با ابزار پردازش دسته‌ای تبدیل کرد. از این نرم‌افزار برای تغییر صدا با کمک جلوه‌های صوتی نیز می‌توان کمک گرفت.

مزایا

  • رابط کاربری ساده
    • پشتیبانی از زبان‌های مختلف
        • قابلیت‌های متعدد تریمر و ادغام و میکسر صوتی

معایب

  • برای استفاده از مولد نویز و اکولایزر و تغییر‌دهنده سرعت، اشتراک Pro ضروری است

انتخاب بهترین ویرایشگر صوتی

برای انتخاب بهترین نرم‌افزار ویرایش صدا، باید در ابتدا سطح مهارت خود را ارزیابی کنید. اگر کاربر مجرب یا نسبتاً باتجربه در‌زمینه‌ی توسعه‌ و تولید موسیقی هستید، برنامه‌هایی مثل آکوستیکا توصیه می‌شوند. اگر ویرایشگری مبتدی هستید، از برنامه‌هایی مثل Ocenaudio می‌توانید استفاده کنید که از رابط کاربری ساده‌تری برخوردارند.

افزون‌بر نکات گفته‌شده، باید پلتفرم و دستگاه خود را در نظر بگیرید. نرم‌افزارهای زیادی برای پلتفرم‌های ویندوز و مک وجود دارند؛ اما تعداد اندکی اپلیکیشن قدرتمند ویرایش صدا برای اندروید و iOS دیده می‌شود. اگر هم به‌دنبال برنامه‌های رایگان هستید، ویرایش صوت در مرورگر یا نرم‌افزارهایی مثل Ashampoo Music Studio را می‌توانید انتخاب کنید.

برای ویرایش صوتی از اپلیکیشن مقرون‌به‌صرفه‌ی اوداسیتی نیز می‌توان استفاده کرد که بسیاری از قابلیت‌های آن رایگان هستند. به‌طورکلی، باید ویرایشگر صوتی و موسیقی خود را براساس ذائقه و خلاقیتتان انتخاب کنید. افزون‌براین، با بهره‌گیری از بهترین ابزارهای آنلاین برای حذف نویز صدا با هوش مصنوعی، عملکرد بهتری در خروجی صدای نهایی‌تان می‌توانید مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات