اپل ۳۵ میلیون دستگاه ایرپاد در آمریکا به فروش رسانده است

یک‌شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
کانترپوینت برآورد کرده که اپل طی سال ۲۰۱۸ میلادی بیش از ۳۵ میلیون دسنتگاه گوشی هوشمند به فروش رسانده است.
تبلیغات

براساس گزارش مؤسسه‌ی تحقیقاتی کانترپوینت، اپل در سال ۲۰۱۸ میلادی موفق شد در حدود ۳۵ میلیون دستگاه ایرپاد به‌فروش برساند. این مؤسسه‌ی تحقیقاتی همچنین در یک نظرسنجی که ۲۰۰ نفر در آن شرکت کرده‌اند، ایرپاد اپل را به‌عنوان محبوب‌ترین محصول شنیداری لقب داده است.

مؤسسه‌ی کانترپوینت اعلام کرد از بین ۲۰۰ کاربری که در نظرسنجی و بررسی آنلاین این مؤسسه شرکت‌ کرده‌اند، درحدود ۱۹ درصد آن‌ها اپل را ترجیح می‌دهند. براساس تعریف کانترپوینت، محصولات شنیداری همچون هدفون‌های بی‌سیم تنها به مواردی اطلاق می‌شود که از قابلیت پخش موسیقی برخوردار باشند، حال آنکه محصولات دیگری نظیر Beagi dash Pro از ویژگی‌هایی نظیر دستیار صوتی هوشمند پشتیبانی می‌کنند. به‌نظر می‌رسد که ایرپادهای نسل بعدی اپل با دستیار صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی و ردیابی سلامت می‌توانند قابلیت‌های جدیدی در اختیار کاربران قرار دهند. 

اپل ایرپاد

رتبه‌بندی مؤسسه‌ی تحقیقاتی کانترپوینت نشان می‌دهد که تنها ۶ درصد کاربران محصولات بیتس الکترونیکس از زیرشاخه‌های اپل را ترجیح می‌دهند و در نتیجه بیتس الکترونیکس در جایگاه پنجم رتبه‌بندی قرار می‌گیرد. همان‌طور که نمودارهای تهیه‌شده توسط کانترپوینت مشاهده می‌شود، ۱۷ درصد کاربران محصولات شنیداری سونی را ترجیح می‌دهند، ۱۶ درصد کاربران محصولات سامسونگ و درنهایت ۱۰ درصد محصولات بوز را در ترجیح می‌دهند.

کاربرانی که در نظرسنجی ایرپاد اپل را بهترین هدفون معرفی کرده‌اند، مولفه‌هایی همچون راحتی و تناسب ایرپاد اپل درکنار سهولت استفاده را جزو مهم‌ترین فاکتورها و دلایل انتخاب‌شان اعلام کرده‌ بودند. جالب است بدانید که مولفه‌ی کیفیت صدا کمتر مورد توجه این کاربران قرار داشت و تنها ۴۱ درصد به آن اشاره کرده بودند.

کانترپوینت

در بررسی انجام‌شده توسط کانترپوینت، ۷۲ درصد کاربران به کیفیت صدای هدفون‌های بوز اشاره کرده بودند. البته اپل، آمار فروش ایرپادهای خود را منتشر نکرده است. اما نتایج بررسی کانترپوینت نشان می‌دهد که ۵۶ درصد کاربران به سهولت استفاده از هدفو‌ن‌های اپل اشاره کرده‌اند. ‌به‌عنوان مثال، هدفون‌های اپل می‌توانند به‌صورت اتوماتیک با دستگاه‌های اپل همگام‌سازی شوند و سپس با هر دستگاه مرتبط به اپل آیدی (آموزش ساخت اپل آیدی) نیز همگام شوند.

انتظار می‌رود که نسل دوم ایرپاد اپل در رویداد ۲۵ مارس برابر ۵ فروردین معرفی شود. اما براساس شایعات منتشرشده، به‌نظر می‌رسد تا پایان سال میلادی ۲۰۱۹ باید متظر عرضه‌ی ایردپاد ۲ به بازار باشیم. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات