نمایش سرعت‌گیری کوروت گرند اسپرت هنسی با ۱۰۰۰ اسب‌بخار قدرت

یک‌شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
تیونر آمریکایی هنسی به‌تازگی پکیجی با نام HPE1000 برای شورولت کوروت C7 معرفی کرده که قدرت این خودرو را تا ۱۰۰۰ اسب‌بخار افزایش می‌دهد.
تبلیغات

با وجود اینکه همگان انتظار نسل هشتم از شورولت کوروت را می‌کشند، اما تیونر هنسی خرسند است تا به دنیا نشان بدهد هنوز هم نسل هفتم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. پکیج HPE1000 هنسی که اخیرا برای کوروت گرند اسپرت معرفی شده، یک خودرو قدرتمند را به هیولایی رام نشدنی تبدیل می‌کند.

هنسی روند تولید این پکیج را با برنامه‌ریزی و طرح ساخت اولیه موتور ۶.۸ لیتری ۸ سیلندر شورولت آغاز کرده و با نصب سرسیلندرهای پورت و پولیش‌شده و میل‌سوپاپ سفارشی، موتور این خودرو را ارتقاء داده است. سیستم سوخت‌رسانی خودرو هم بهبود یافته تا بتواند ترکیب مناسب برای هوای تولیدشده توسط سوپرشارژر را فراهم آورد. نتیجه این به‌روزرسانی‌ها، قدرت ۱۰۰۸ اسب‌بخار در دور ۶۵۰۰ و گشتاور ۱۲۴۴ نیوتن‌متر در دور ۴۰۰۰ محسابه‌شده روی داینو است. هر کدام از نمونه‌ها شماره سریال مخصوص به خود را خواهند داشت و با ضمانت یک ساله با ۲۰۰۰۰ کیلومتر کارکرد عرضه خواهند شد.

قدرت گرفته‌شده روی داینو مهم است، اما دیدن سرعت‌گیری این خودرو در خیابان چیز دیگری است. شتاب‌گیری ۰ تا ۹۶ کیلومتربرساعت تنها در ۲.۵ ثانیه انجام می‌گیرد و کوروت HPE1000 قادر است تا مسیر ۴۰۰ متری درگ را در ۹.۷ ثانیه با سرعت ۲۳۶ کیلومتربرساعت طی کند. هنسی ادعا کرده که سرعت نهایی کوروت HPE1000 بیش از ۳۵۵ کیلومتربرساعت است. ویدئو منتشرشده توسط کانال رسمی هنسی در سایت یوتیوب، به‌خوبی قدرت و سرعت این خودرو را به‌تصویر می‌کشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات