فورد F-150 رپتور ۲۰۱۹ با تیونینگ Roush عرضه می‌شود

جمعه ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
تیونر اختصاصی فورد با نام Roush Performance، به‌تازگی پکیج قدرتی جدیدی را برای وانت رپتور معرفی کرده است.
تبلیغات

در دنیای وانت‌های پرسرعت، فورد رپتور با بهره‌گیری از موتور ۳.۵ لیتری ۶ سیلندر، در میان بهترین‌ها قرار دارد. این موتور ۴۵۰  اسب‌بخار قدرت و ۶۹۱ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. قدرتی که با یک پورشه کاین مدل ۲۰۰۲ برابری می‌کند. درست در هنگامی که برخی تصور دارند ۴۵۰ اسب‌بخار برای یک وانت قدرت زیادی است، تیونر Roush ایده دیگری دارد. این شرکت که در تقویت خودروهای فورد تبحر خاصی دارد، به‌تازگی پکیج افزایش قدرتی را عرضه کرده که شامل اگزوزهای بزرگ، منیفولد ورودی هواخنک و ECU جدید می‌شود.

فورد رپتور راش / roush Performance raptor

این پکیج، قدرت وانت رپتور را به میزان قابل توجهی افزایش خواهد اما هنوز مشخصات کامل آن مشخص نشده است.

به‌گفته Roush ، این پکیج، حساسیت پدال گاز و دوام را افزایش خواهد داد. دیگر به‌روز‌رسانی‌های این سیستم شامل سیستم اگزوز اسپرت، رینگ‌های ۲۰ اینچی مشکی رنگ همراه‌با لاستیک‌های ۳۵ اینچی BFGoodrich  به‌علاوه تغییرات ظاهری روی سقف و برچسب‌های گرافیکی راش می‌شود. درون کابین عقربه‌های انحصاری تیونر نصب شده‌اند و نشان Roush در بخش‌های مختلف دیده می‌شود تا به مالکان یادآوری شود که درون یک فورد F-150 معمولی ننشسته‌اند. مدیرعامل این شرکت تیونینگ می‌گوید:

رپتور ۲۰۱۹  برترین خودروی آفرود ما تا به امروز است. از یخ و برف گرفته تا عمق صحرا، این محصول با قدرت و طراحی Roush در همه زمینه‌ها موفق خواهد شد، به‌خصوص که اکنون با پکیج ارتقا قوای فنی ما قابل سفارش خواهد بود.

قیمت پایه‌ی این وانت قدرتمند، ۱۳ هزار دلار بیشتر از قیمت کارخانه است. تمامی این وانت ها شامل ضمانت ۳ ساله و ۵۸ هزار کیلومتر می‌شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات