تصویر رندر گلکسی S10 E سامسونگ به‌عنوان رقیب آیفون XR فاش شد

یک‌شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی تصاویری از یک گوشی جدید با نام گلکسی S10E منتشر شده است که انتظار می‌رود نمونه‌ی ارزان‌قیمت گلکسی S10 سامسونگ باشد.
تبلیغات

فقط چند هفته مانده به رونمایی از نسل بعدی گوشی‌های سری گلکسی سامسونگ، تصاویری منتشر شده که نمونه‌ای ارزان‌قیمت از گوشی گلکسی S10 را به‌نمایش می‌کشد. وبسایت آلمانی WinFuture روز جمعه تصاویر و مشخصاتی را از این گوشی منتشر کرده که انتظار می‌رود Galaxy S10E نام‌گذاری شده باشد.

این تصاویر قسمت‌های جلویی، پشتی و کناری گوشی را نشان می‌دهد. گلکسی S10E دارای لبه‌هایی باریک در کنار صفحه است که به آیفون XR شباهت زیادی دارد، ولی از بریدگی صفحه‌نمایش در بالای صفحه خبری نیست. همچنین حفره‌ی دوربین سلفی که Infinity-O نامیده می‌شود، روی صفحه مشخص است. در قسمت پشتی گوشی نیز دو دوربین قابل مشاهده هستند که با شایعات قبلی مبنی بر استفاده از دوربین سه‌گانه در گلکسی S10 و S10 Plus هم‌خوانی ندارد.

علاوه‌بر تصاویر، مشخصاتی نیز از این گوشی منتشر شده است. گلکسی S10E مانند آیفون XR از صفحه‌نمایش ۵.۸ اینچی استفاده می‌کند و حسگر اثر انگشت آن کنار گوشی و روی دکمه‌ی خاموش و روشن قرار گرفته است. باتری این دستگاه نیز در مقایسه‌با گلکسی S10 و S10 Plus کوچک‌تر خواهد بود. ظرفیت باتری این گوشی ۳٫۱۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت ذکر شده است. سامسونگ همچنین برای این گوشی ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی درنظر گرفته است.

samsung galaxy s10e / سامسونگ گلکسی s10e

گفته می‌شود گوشی هوشمند گلکسی S10E سامسونگ قیمتی در حدود ۸۶۰ دلار داشته باشد. اگرچه این قیمت در مقایسه‌با قیمت ۹۹۹ دلاری گلکسی S10 ارزان‌تر است؛ ولی بازهم نمی‌توان آن را یک گوشی ارزان‌قیمت و اقتصادی به‌حساب آورد. به‌نظر می‌رسد سامسونگ رویکردی مشابه با آیفون XR اپل در پیش گرفته و قصد دارد نسخه‌ای ارزان‌قیمت‌تر از گوشی خود را با امکانات کمتر عرضه نماید.

سامسونگ فعلاً از اظهارنظر در این زمینه خودداری کرده است. این شرکت قصد دارد رویدادی را در روز یکم اسفند (بیستم فوریه) برگزار کند. در این رویداد از گوشی‌های گلکسی S10 و S10 Plus رونمایی خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات