قیمت و مشخصات فنی جنسیس G90 لیموزین اعلام شد

چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵
مطالعه 3 دقیقه
جنسیس مدلی لیموزین از لوکس‌ترین محصول خود یعنی G90 رونمایی کرده است که رقیب مستقیمی برای مرسدس میباخ محسوب می‌شود.
تبلیغات

مدل جدید جنسیس G90 طراحی خیره‌کننده و زیبایی دارد و از نظر لوکس بودن نیز چیزی از بهترین خودروهای کلاس خود کم ندارد. مدل ۲۰۲۰ این خودرو دارای چراغ‌های جدید تمام LED و جلو پنجره‌ای جدید دارد و طراحی داخلی آن نیز نسبت به قبل کاملا متحول شده است.

تا چند ماه آینده این مدل جدید وارد بازار ایالات متحده خواهد شد اما آمریکایی‌ها تنها نسخه‌ی عادی G90 را دریافت خواهند کرد و مدل لیموزین G90 را که جدیدا رونمایی شده، به این بازار راه پیدا نخواهد کرد. تشخیص مدل عادی و لیموزین G90 از دور کار بسیار مشکلی است و تقریبا امکان‌پذیر نیست چون این دو مدل در نمای جلو و عقب تفاوتی با یکدیگر ندارند. اما اگر از نیم‌رخ به این خودرو نگاه کنید، متوجه طول بیشتر مدل لیموزین خواهید شد. طول کلی این خودرو به ۵۹۴۵ میلی‌متر می‌رسد و فاصله‌ی محوری آن به ۳۴۵۰ میلی‌متر افزایش پیدا کرده است. مدل لیموزین با ارتفاع ۱۵۰۵ میلی‌متر حتی ارتفاع بلندتری هم از مدل استاندارد دارد.

Genesis G90 Limousine

به جز ابعاد، تفاوت کلی دیگری در مدل لیموزین G90 مشاهده نمی‌شود. این مدل نیز همانند نسخه‌ی استاندارد G90 از یک پیشرانه‌ی ۵ لیتری V8 با قدرت ۴۲۰ اسب‌بخار استفاده می‌کند. انتقال نیرو هم در مدل لیموزین مانند مدل استاندارد با استفاده از جعبه‌دنده‌ی ۸ سرعته‌ی خودکار و سیستم چهارچرخ محرک انجام می‌شود و حتی رینگ‌های ۱۹ اینچی اسپرت دو خودرو نیز یکسان هستند. نسخه‌ی استاندارد G90 با دو پیشرانه‌ی کوچک‌تر ۳.۸ لیتری V6 و ۳.۳ لیتری تویین توربو V6 (مشابه با کیا استینگر) قابل سفارش است اما مدل لیموزین تنها با قوی‌ترین پیشرانه به مشتریان عرضه خواهد شد.

Genesis G90 Limousine

قیمت جنسیس G90 لیموزین در بازار کره‌جنوبی از حدود ۱۳۸ هزار دلار شروع می‌شود. قیمت مدل استاندارد G90 با پیشرانه‌ی V8 حدود ۱۰۵ هزار دلار است و این نشان می‌دهد که این دو خودرو بیش از ۳۰ هزار دلار اختلاف قیمت دارند. جنسیس هنوز قیمت مدل G90 برای بازار آمریکا را اعلام نکرده است و باید تا زمان ورود به بازار این خودرو صبر کنیم.

Genesis G90 Limousine
Genesis G90 Limousine
Genesis G90 Limousine
Genesis G90 Limousine
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات