مرسدس بنز SL Grand Edition رونمایی خواهد شد

چهارشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۵
مطالعه 3 دقیقه
به‌زودی در نمایشگاه خودروِ ژنو، نسخه‌ی جدید از رودستر مرسدس بنز SL کلاس رونمایی خواهد شد و ماه آینده، در انگلستان عرضه می‌شود.
تبلیغات

از زمان معرفی مرسدس بنز AMG GT تاکنون، مدل SL کلاس حضور فعالی در سبد محصولات خودروساز آلمانی نداشته است. افزون‌براین، از زمان عرضه‌ی R231 در سال ۲۰۱۲ و به جز فیس‌لیفت معرفی‌شده در سال ۲۰۱۷، این مدل تقریبا تغییر خاصی نکرده است. حالا پس از ۸ سال، مرسدس بنز قصد دارد در سال ۲۰۲۰، نسل هشتم این رودستر را معرفی کند. 

Mercedes-Benz SL Grand Edition / مرسدس بنز

نسل هشتم و کاملا جدید مرسدس بنز SL را AMG طراحی کرده و قرار است در سال ۲۰۲۰ رونمایی شود. پیش از این اتفاق، خودروساز آلمانی نسخه‌ی آخر از مدل کنونی SL کلاس را با نام «گرند ادیشن» معرفی کرد. به‌زودی در نمایشگاه خودروِ ژنو ۲۰۱۹، نسخه‌ی Grand Edition مرسدس بنز SL به‌نمایش گذاشته می‌شود و قرار است ماه آینده، در انگلستان عرضه شود.

Mercedes-Benz SL Grand Edition / مرسدس بنز

این مدل در دو نسخه عرضه خواهد شد: اولی مدل SL400 مجهز به پیشرانه‌ی بنزینی ۳ لیتری توربوشارژ با ۳۶۲ اسب‌بخار قدرت و دومی مدل SL500 مجهز به پیشرانه‌ی ۴.۶ لیتری خورجینی ۸ سیلندر توربوشارژ با ۴۴۰ اسب‌بخار قدرت. هر مدل در چهار رنگ متالیک شامل دو رنگ سیاه و نیز خاکستری و سفید عرضه خواهد شد.

Mercedes-Benz SL Grand Edition / مرسدس بنز

ازجمله تجهیزات استاندارد رودستر مرسدس بنز SL جدید رینگ‌های ۱۰ پره ۱۹ اینچ در چرخ‌های جلو و ۲۰ اینچ در چرخ‌های عقب است که در رنگ‌های سیاه و نقره‌ای عرضه می‌شوند. همچنین، این مدل از تعلیق اسپرت بهره می‌برد که ارتفاع سواری را حدود ۱۰ میلی‌متر کاهش می‌دهد. 

Mercedes-Benz SL Grand Edition / مرسدس بنز

در داخل کابین مدل‌های گرند ادیشن مرسدس بنز SL400 و SL500 از تجهیزات چرمی قهوه‌ای استفاده شده که قبلا به‌عنوان یکی از گزینه‌های لوکس دیزاینو (Designo) برای مدل‌های مرسدس بنز معرفی شده است. سایر امکانات و قابلیت‌های استاندارد عبارت‌اند از: صندلی‌های مجهز به پشتی با گرم‌کن گردن، پشتیبان جانبی صندلی‌ها، عملکرد تهویه‌ی مطبوع و بسته‌ی Driving Assistance Plus. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات