استفاده از ایموجی در پلاک خودرو

چهارشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
ایالت کوئینزلند استرالیا به رانندگان اجازه داد از ایموجی‌ در پلاک‌های سفارشی خودرو استفاده کنند.
تبلیغات

به‌زودی، رانندگان خودرو در ایالت کوئینزلند استرالیا به‌جای شماره‌پلاک‌های معمول، می‌توانند از شماره‌پلاک‌های ایموجی‌دار در در پشت خودروها استفاده کنند. بااین‌حال، دولت محلی به رانندگان اجازه می‌دهد فقط از پنج ایموجی خاص در پلاک استفاده کنند.

emoji plate / پلاک ایموجی خودرو

رانندگان کوئینزلند می‌توانند حداکثر ۵ کاراکتر شامل سه حرف و دو عدد را با ایموجی ترکیب کنند. البته، شکلک‌ها درواقع بخشی از پلاک ثبتی خودرو نیستند؛ بلکه فقط به‌عنوان تصویری اضافه در پایان شماره‌پلاک خودرو استفاده می‌شوند.

این اولین‌بار نیست که یکی از ایالت‌های استرالیا از پیشنهادهای خلاقانه برای استفاده در شماره‌پلاک خودرو استقبال می‌کند. به‌عنوان مثال، ایالت ویکتوریا اجازه استفاده از لوگوی تیم‌های دلخواه در پلاک خودرو را صادر کرد. همچنین، پیشنهادی برای طراحی پلاک‌هایی به‌منظور تقلید از جلوپنجره‌ی خودرو نیز در کوئینزلند وجود دارد که احتمالا پس از بررسی نتیجه‌ی آن اعلام می‌شود. 

emoji plate / پلاک ایموجی خودرو

قیمت پلاک خودرو ایموجی‌دار از ۶۰ دلار شروع می‌شود و بسته به پیکربندی استفاده‌شده به ۳۴۰ دلار نیز می‌رسد. اداره‌ی پلاک‌های شخصی کوئینزلند (Personalised Plates Queensland) رقابتی برای خلاقانه‌ترین پلاک برگزار کرده که شخص برنده گوشی هوشمند آیفون XS Max جایزه می‌گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات