خودروی فرمول یک فصل ۲۰۱۹ مک لارن، معرفی شد

شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰
مطالعه 4 دقیقه
تیم فرمول یک مک‌لارن از خودرو جدید MCL34 برای فصل ۲۰۱۹ رونمایی کرد.
تبلیغات

تیم فرمول یک مک‌لارن از خودرو جدید MCL34 برای فصل ۲۰۱۹ رونمایی کرد. دیروز این تیم در مرکز فناوری مک‌لارن در ووکینگ خودروی فرمول ۱ خود را با نوع تازه‌ای از طرح رنگ نارنجی پاپایا به نمایش گذاشت؛ طرح رنگ نارنجی پاپایا در خودرو فصل گذشته نیز با کمی تغییر وجود داشت. 

McLaren 2019 F1 car / خودرو فرمول یک مک لارن

روی خودرو نام حامیان مالی این تیم شامل استرلا گالیسیا (Estrella Galicia)، هاسکی چاکلیت (Huski Chocolate)، پتروبرس، دل و خودروساز معروف فرانسوی یعنی رنو حضور دارند. در فصل جدید کارلوس ساینز و لندو نوریس پشت فرمان خودرو فرمول یک MCL34 خواهند نشست و جایگزین فرناندو آلونسو و استوفل وندورن می‌شوند. 

کارلوس ساینز لندو نوریس مک لارن فرمول یک

گیل‌ دی‌فران، مدیر ورزشی تیم مک‌لارن گفت:

احساس درون تیم باورنکردنی است. هیجان و پیش‌بینی‌های زیادی برای آغاز فصل جدید وجود دارد. اگر به ۶ ماه پیش و زمانی‌که به‌صورت تمام وقت به تیم پیوستم و با همه بیشتر آشنا شدم، برگردم اولین چیزی که به ذهنم می‌رسد احساس باورنکردنی از حضور در تیم فرمول یک مک‌لارن خواهد بود. خودروی جدید یک اثر هنری است و من فکر می‌کنم که به خوبی می‌تواند تمام قابلیت‌های مک‌لارن از نظر ساخت و مهندسی را نشان دهد. ما تمرکز زیادی روی بالا بردن آمادگی تیم در سال جاری داشتیم و بنابراین فکر می‌کنم که برای فصل جدید آماده هستیم. 
McLaren 2019 F1 car / خودرو فرمول یک مک لارن

مک‌لارن امیدوار است که خودرو فصل ۲۰۱۹ بهبود قابل ملاحظه‌ای نسبت به MCL33 با پیشرانه رنو داشته باشد؛ قرار بود که پس از ۳ سال حضور خودروی مک‌لارن با استفاده از پیشرانه‌های هوندا، این تیم با پیشرانه ساخت رنو به تیم‌های پیشتاز نزدیک شود. حالا مک‌لارن امیدوار است که پس از سه سال ناکامی با هوندا و فصل چالش‌برانگیز به همراه رنو در ۲۰۱۸، بتواند بهبود درخورتوجهی از خودرو جدید خود سال جاری مشاهده کند. مک‌لارن در جدول رده‌بندی فصل گذشته در مکان ششم ایستاد که با نتیجه‌ی بهترین فصل آن‌ها به همراه هوندا برابری می‌کند.

McLaren 2019 F1 car / خودرو فرمول یک مک لارن

جایگاه مک‌لارن در فصل گذشته و نزدیکی امتیازات این تیم با فورس ایندیا باعث شد تا زاک براون، مدیرعامل مک‌لارن به «ضعف بسیار خودروی MCL33» اعتراف کند. ضعف این تیم در سال ۲۰۱۸ منجر به تغییر فنی و اخراج اریک بولیه، مدیر مسابقه‌ای مک‌لارن شد. این تیم در ادامه تصمیم گرفت تا جیمز کی را از تورو روسو به‌عنوان مدیر فنی به خدمت بگیرد و در ابتدای سال جاری نیز صحبت‌هایی از حضور آندریاس سیدل به‌عنوان مدیر تیم به گوش رسید. بااین‌حال هنوز تاریخ پیوستن و آغاز فعالیت جیمز کی به مک‌لارن مشخص نیست.

McLaren 2019 F1 car / خودرو فرمول یک مک لارن

براون گفت:

ما بسیار هیجان‌زده هستیم. رونمایی از خودرو جدید، شروع یک فصل تازه است که اغلب با هیجان، شور و انتظارات همراه می‌شود. تمام اعضای تیم تلاش می‌کنند تا خودرو جدید بتواند در فصل ۲۰۱۹ عملکرد خوبی داشته باشد. رسیدن به بهترین عملکرد سفری دور و دراز است و ما هم‌اکنون در مرحله بازسازی قرار داریم و تلاش می‌کنیم تا هر روز به عملکرد بهتری دست یابیم. 
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات