تیزرهای رسمی گلکسی اس 10 سامسونگ با اشاره به دوربین سلفی 4K و شارژ معکوس منتشر شدند

سه‌شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
در فاصله‌ی نسبتا اندک باقی‌مانده تا معرفی رسمی گوشی‌های خانواده‌ی گلکسی اس 10، سامسونگ چند تیزر کوتاه منتسب به این گوشی‌ها را منتشر کرده است.
تبلیغات

گوشی‌های خانواده‌ی گلکسی اس ۱۰ که تاریخ رونمایی آن‌ها ساعت ۲۲:۳۰ اول اسفند به‌وقت تهران تعیین شده، درزمره‌ی موردانتظارترین گوشی‌های هوشمند ۲۰۱۹ جای می‌گیرند و مشخصات منتسب به آن‌ها، از محصولاتی قدرتمند و درخورتوجه خبر می‌دهد. طبق شنیده‌ها، کره‌ای‌ها در پی رونمایی حداقل سه گوشی جدید در رویداد پیش‌ رو هستند.

درحالی‌که حدودا یک هفته تا برگزاری مراسم گلکسی آنپکد ۲۰۱۹ فاصله داریم، سامسونگ سه تیزر ویدئویی کوتاه و جالب مربوط به گوشی گلکسی اس ۱۰ را منتشر کرده است. نخستین تیزر که در زیر این پاراگراف مشاهده می‌کنید، نبود بریدگی نمایشگر را در گوشی‌های سری گلکسی اس ۱۰ به‌صورت رسمی تأیید می‌کند. این تیزر همچنین، به حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر گوشی‌های این خانواده اشاره می‌کند. به‌علاوه در بخش توضیحات این ویدئو، به‌صراحت آمده گلکسی اس ۱۰ از حسگر اثرانگشت اُلتراسونیک استفاده می‌کند.

در ویدئوِ دوم، تمرکز ویژه روی دوربین سلفی به‌چشم می‌خورد. بر‌این‌اساس، گوشی هوشمند پرچم‌دار جدید سامسونگ قرار است به دوربین سلفی با کیفیت خارق‌العاده‌ی 4K تجهیز شود. این قابلیت در خود ویدئو دیده نمی‌شود؛ اما در تیتر آن در یوتیوب، عبارت 4K به‌چشم می‌خورد. براساس شایعات، دوربین سلفی موردبحث حسگری ۱۰ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال خواهد داشت. این دوربین به‌احتمال بسیار زیاد از ویژگی‌های دیگری نیز همچون فوکوس خودکار بهره خواهد گرفت.

به ویدئوِ سوم و آخر می‌رسیم؛ جایی‌که سامسونگ ترجیح داده روی باتری دستگاه، به‌‌ویژه قابلیت شارژ‌ بی‌سیم متمرکز باشد. ظاهرا گوشی‌های خانواده‌ی گلکسی اس ۱۰ از شارژ بی‌سیم سریع ۱۵ واتی و نیز شارژ معکوس بی‌سیم ۹ واتی پشتیبانی خواهند کرد. منظور از شارژ معکوس این است که گوشی‌های موردبحث می‌توانند به‌صورت بی‌سیم گوشی‌های دیگر را شارژ کنند.

در فاصله‌ی باقی‌مانده تا برگزاری مراسم سامسونگ می‌توانید برای اطلاع از تمامی مشخصات منتسب به گلکسی اس ۱۰، این مقاله‌ی ویژه در زومیت را مطالعه. افزون‌براین، شما کاربران محترم می‌توانید برای اطلاع از تمامی مقالات مرتبط به گلکسی اس ۱۰، صفحه‌ی اختصاصی این دستگاه را در زومیت دنبال کنید. همچنین انواع گوشی‌های سامسونگ، اپل، هواوی، شیائومی و برندهای دیگر در این بخش دردسترستان خواهند بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات