رندرهای مطبوعاتی گلکسی A51 پیش از رونمایی رسمی فاش شد

شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۰
مطالعه 3 دقیقه
رندرهای مطبوعاتی سامسونگ گلکسی A51 پیش از تاریخ رونمایی رسمی ۱۲ دسامبر (۲۱ آذرماه) فاش شد که طراحی ظاهری دستگاه را به‌خوبی نشان می‌دهد.
تبلیغات

سامسونگ در حال آماده شدن برای معرفی گوشی‌های هوشمند جدید سری A است. گلکسی A50 سامسونگ توانست در بین گوشی‌های هوشمند سری A، فروش خوبی را برای خود رقم بزند. اکنون نوبت به معرفی دستگاه بعدی این سری یعنی گلکسی A51 رسیده و بسیاری مشتاق رونمایی آن هستند.

تاکنون اخبار مختلفی در مورد گلکسی A51 منتشر شده است. اواخر آبان‌ماه گلکسی A51 سامسونگ در رندرهای جدیدی دیده شد. به‌فاصله‌ی کوتاهی مشخصات این گوشی هوشمند در گیگ بنچ رویت شد.

گلکسی A51

گوشی جدید کره‌ای‌ها تاییدیه‌ی FCC را دریافت کرده و آخرین اخبار حاکی از آن است که رندرهای مطبوعاتی گلکسی A51 جدید به‌صورت غیررسمی به‌اشتراک گذاشته شده است که طراحی ظاهری آن را به‌خوبی نشان می‌دهد.

ماژول دوربین پنل پشتی دستگاه در رندرهای فاش‌شده دیده می‌شود. ظاهرا‌ کره‌ای‌ها قصد دارند دستگاه‌های ۲۰۲۰ خود را با چینش L‌ شکل دوربین به بازار عرضه کنند. گلکسی A51، مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی این سری با دوربین چهارگانه شامل دوربین اصلی ۴۸مگاپیکسلی با دیافراگم  f/2.0، دوربین ثانویه‌ی ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض با دیافراگم f/2.2، حسگر تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی اختصاصی f/2.4 است.

قاب پشتی دستگاه جدید نیز همچون نسل قبلی گوشی‌های سری A از جنس 3D Glasstic ساخته شده که الگوهای طرح‌داری روی آن دیده می‌شود. انتظار می‌رود گلکسی A51 در رنگ‌های سفید (Prism Crush White)، مشکی، صورتی و آبی به بازار عرضه شود. روزنه‌ی مخصوص دوربین سلفی در قسمت وسط بالای نمایشگر قرار دارد که یکی از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد در بین گوشی‌های هوشمند آتی سامسونگ محسوب می‌شود و می‌تواند مشخصه‌ی انحصاری دستگاه در رقابت با سایر گوشی‌های هوشمند باشد.

گلکسی A51

گلکسی A51 با ابعاد ۱۵۸.۵ در ۷۳.۶ در ۷.۹ میلی‌متر و وزنی برابر با ۱۷۲ گرم معرفی خواهد شد. دستگاه جدید با تراشه‌ی اکسینوس ۹۶۱۱، ظرفیت حافظه‌ی رم ۴ و ۶ گیگابایتی همچنین ظرفیت حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی قابل ارتقا ازطریق microSD به بازار عرضه خواهد شد. گلکسی A51 مجهز به نمایشگر ۶/۵ اینچی  Super AMOLED با رزولوشن FHD+، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی f/2.2، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و باتری با ظرفیت ۲۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ ۱۵ واتی است.

گلکسی A51 در تاریخ ۱۲ دسامبر برابر با ۲۱ آذرماه در رویدادی رسمی معرفی خواهد شد. پیش‌تر خبر این رویداد از طریق سامسونگ در ویتنام فاش شده بود. احتمالا کره‌ای‌ها در این رویداد، تنها گلکسی A51 را معرفی می‌کنند و رونمایی از سایر گوشی‌های هوشمند سری A‌ از جمله گلکسی A71 به سال آینده میلادی موکول می‌شود.

قیمت موبایل، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی سامسونگ نظیر قیمت گوشی A51 نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های سری S، J، M و A سامسونگ و گالری تصاویر رسمی این محصولات همگی در بخش محصولات در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات