ستاره شورولت سابربن در پیاده‌رو مشاهیر هالیوود نصب شد

شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
شورولت سابربن به اولین خودروی تاریخ تبدیل شد که در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود، یک ستاره ارزشمند دریافت می‌کند.
تبلیغات

برای اولین‌بار در تاریخ، در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود جایگاه و ستاره‌ای ویژه برای یک خودرو اختصاص داده شد. نام شاسی‌بلند شورولت سابربن (Suburban) با دریافت این ستاره در کنار مشهورترین هنرمندان دنیای سینما، تئاتر، تلویزیون، رادیو و موسیقی قرار می‌گیرد و این خودروی آمریکایی در هالیوود ماندگار می‌شود.

شورولت سابربن از سال ۱۹۳۵ تا امروز در مدل‌های مختلف تولید شده و از سال ۱۹۵۲ هم به سینما راه پیدا کرده است. از این شاسی‌بلند بزرگ و سنگین‌وزن تا امروز در بیش از ۱۷۵۰ فیلم و سریال استفاده شده؛ نکته‌ی جالب‌تر اینکه شورولت سابربن از سال ۱۹۵۶ تا امروز، هر سال حداقل در یک سریال کنار هنرپیشه‌ها بوده است. شاسی‌بلند اصیل شورولت از سال ۱۹۶۰ هم هر سال حداقل در یک فیلم روی صحنه بوده است.

Chevrolet Suburban

شورولت سابربن که هیچ‌وقت نامش در فهرست نهایی هنرپیشه‌ها و مجموعه افراد پشت صحنه فیلم و سریال نیامده، در بیش از ۳۰ فیلم تحسین‌شده و برنده‌ی جوایز مختلف هم استارت خورده است. حالا پس از سال‌ها حضور در هالیوود، شورولت سابربن به اولین خودرویی تبدیل شده است که ستاره‌ای خوش‌رنگ در پیاده‌روی مشاهیر کالیفرنیا دریافت می‌کند. البته این ستاره برای هر دو مدل شورولت سابربن و تاهو (Tahoe) درنظر گرفته شده است؛ اما تنها نام سابربن روی ستاره دیده می‌شود و توضیحات مربوط به مدل تاهو با اندازه‌ی بسیار کوچک‌تر نوشته شده است.

Chevrolet Suburban

شورولت سابربن به‌دلیل داشتن کابین جادار، طراحی آمریکایی، مناسب بودن برای خانواده و عملکرد فنی‌اش به‌عنوان خودروی اول در بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌ها انتخاب شده است. این شاسی‌بلند در نقش خودروی خانوادگی، پلیس و نیروهای امنیتی، جابه‌جایی مواد مخدر خلاف‌کارها و ناوگان محافظ رئیس جمهور با رنگ سیاه بدنه در انواع فیلم و سریال استفاده شده است. جالب این است که دلورین DMC-12 و ماشین زمان سری فیلم‌های سینمایی بازگشت به آینده (‌Back to the Future) در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود ستاره‌ای ندارد اما شورولت سابربن به این جایگاه دست پیدا می‌کند.

نسل جدید هر دو مدل شورولت سابربن و تاهو اوایل سال ۲۰۲۰ رونمایی خواهند شد. مدل‌های جدید براساس پلتفرم T1 جنرال موتورز با سیستم تعلیق عقب مستقل تولید می‌شوند تا همچنان نماینده‌ی خودروهای آمریکایی در هالیوود باشند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات