نوکیا 2.3 با Android One و قیمت ۱۰۹ یورویی معرفی شد

شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳
مطالعه 2 دقیقه
جدیدترین گوشی هوشمند نوکیا با Android One، تراشه‌ی MediaTek Helio A22، دو گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی معرفی شد.
تبلیغات

نوکیا ساعاتی پیش نوکیا ۲.۳، جدیدترین گوشی هوشمند مجهز به Android One خود را رونمایی کرد. این گوشی نوکیا با قیمت پایه‌ی ۱۰۹ یورو به بازار عرضه شده است.

محصول جدید نوکیا طراحی کاملا ساده‌ای دارد و از پلیمر ساخته شده است. در پنل جلویی این گوشی، صفحه‌نمایشی ۶/۲ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ قرار دارد و در قسمت کناری آن، دکمه‌ی مخصوص فراخوانی دستیار صوتی گوگل تعبیه شده است. همچنین در پنل پشتی، بافت سه‌بعدی با الگوی نواری تعبیه شده که نگه‌داشتن گوشی در دست را آسان‌تر می‌کند. نوکیا ۲.۳ در سه رنگ سبز فیروزه‌ای و خاکستری و سیاه‌ذغالی به بازار عرضه شده است.

نوکیا ۲.۳ به تراشه‌ی MediaTek Helio A22 و دو گیگابایت حافظه‌ی رم، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی افزایش‌دادنی و جک هدفون ۳/۵ میلی‌متری مجهز است. ناگفته نماند گوشی جدید نوکیا از دو سیم‌کارت، وای‌فای 802.11، بلوتوث ۵، میکرو USB و رادیوی FM پشتیبانی می‌کند.

در پنل پشتی این گوشی دوربینی دوگانه‌ی شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و حسگر عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی تعبیه شده و دوربین جلویی این گوشی ۵ مگاپیکسلی است و از فناوری تشخیص چهره پشتیبانی می‌کند.

نوکیا ۲.۳ به باتری ۴،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز است که به‌گفته‌ی نوکیا، می‌تواند تا دو روز بدون نیاز به شارژ مجدد کار کند. همراه این گوشی شارژر سریع معرفی نشده و فقط از شارژر ۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

نوکیا ۲.۳ مانند سایر محصولات اندرویدی نوکیا، از Android One پشتیبانی می‌کند. نوکیا تضمین کرده است به‌روزرسانی‌های این سیستم‌عامل تا دو سال و به‌روزرسانی‌های امنیتی ماهانه‌ی آن تا سه سال منتشر خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات