سهمیه بنزین وانت ها تغییر کرد

سه‌شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
مدیرعامل شرکت پخش فراورده‌‌های نفتی از در نظر گرفته شدن سهمیه اضافه برای انواع وانت‌های بنزینی کم‌مصرف و پرمصرف و همچنین دوگانه‌سوز خبر داد.
تبلیغات

پس از طرح اصلاح قیمت بنزین و رواج دوباره‌ی کارت سوخت خودرو، ایرادهایی با نحوه‌ی لحاظ سهمیه‌ی انواع خودرو وارد شد که مسئولان با برگزاری جلسات به‌دنبال رفع این ایرادها هستند. در همین راستا شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی برای خودروهای وانت بنزینی پرمصرف ۴۰۰ لیتر و برای خودروهای بنزینی کم مصرف ۳۰۰ لیتر سهمیه‌ی بنزین در نظر گرفته است. مدیرعامل شرکت ملی پخش همچنین اعلام کرد که برای وانت‌های دوگانه‌سوز نیز ۱۰۰ لیتر سهمیه اضافه لحاظ خواهد شد. 

بازیابی رمز کارت سوخت خودرو بنزین

محمدرضا کلامی، سخنگوی ستاد تنظیم بازار نیز با اعلام افزایش ۱۰۰ لیتری سهمیه بنزین وانت بار‌ها گفت:

سهمیه‌ی یادشده امروز به کارت سوخت دارندگان این خودرو‌ها واریز خواهد شد.
باتوجه به اینکه مصوبات کارگروه تنظیم بازار بر اصلاح سهمیه سوخت خودرو‌هایی که افزایش قیمت بنزین بر خدمت‌رسانی آن‌ها تأثیر می‌گذاشت، اختصاص یافته بود؛ به کمیته‌ی سه نفره (متشکل از وزارتخانه‌های کشور، نفت و سازمان برنامه و بودجه) ابلاغ شد نسبت به اصلاح سهمیه‌ی این خودرو‌ها اقدام کنند. در جلسه‌ی دیروز ستاد تنظیم بازار نیز مدیرعامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی اعلام کرد، سهمیه خودرو‌های وانت پرمصرف از ۳۰۰ به ۴۰۰ لیتر و کم مصرف تر‌ها از ۲۰۰ به ۳۰۰ لیتر افزایش یافته که امروز اجرا می‌شود.

کلامی یادآور شد:

در صورتی که امروز کار واریز سهمیه‌ی کلیه‌ی وانت بار‌ها به اتمام برسد، اطلاع‌رسانی عمومی در این باره خواهد شد. کلامی همچنین درباره‌ی راه‌اندازی سامانه‌ای در این خصوص و انجام پیمایش برای واریز سهمیه‌های واقعی نیز توضیحاتی ارائه کرد.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات