سامسونگ گوشی‌های سری گلکسی A مدل ۲۰۲۰ را ۲۱ آذر رونمایی می‌کند

چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
ظاهرا سامسونگ قصد دارد به‌زودی از گوشی‌های هوشمند سری A جدید خود برای سال ۲۰۲۰ رونمایی کند.
تبلیغات

سامسونگ در تاریخ ۱۲ دسامبر (۲۱ آذر) از اولین اعضای سری Galaxy A سال ۲۰۲۰ رونمایی خواهد کرد. شعبه‌ی ویتنام شرکت این موضوع را تأیید کرده و ویدئوی کوتاهی نیز دراین‌زمینه در یوتیوب منتشر شده که از مشخصات گوشی‌های آینده‌ی سری گلکسی A خبر می‌دهد.

Galaxy A 2020

سامسونگ هنوز اعلام نکرده است که از کدام گوشی‌های هوشمند در تاریخ ۱۲ دسامبر رونمایی خواهد کرد، اما به احتمال زیاد شاهد گوشی‌های گلکسی A51 و A71 در بازار رسمی خواهیم بود. رندرهای گلکسی A51 و گلکسی A71 که ماه گذشته فاش شدند، از طراحی بسیار مشابهی برخوردار بوده‌اند؛ همچنین شاهد یک نمایشگر حفره‌دار در جلو و یک دوربین چهارگانه L شکل در این سری جدید خواهیم بود. پیش‌بینی می‌شود که این مجموعه دارای یک حسگر ۴۸ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی باشند و انتظار می‌رود که دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی نیز در این سری جدید ارائه شود.

Galaxy A51 ممکن است اولین گوشی در سری جدید ۲۰۲۰ Galaxy A باشد. براساس شایعات این گوشی‌ جانشین Galaxy A50 2019 خواهد بود. احتمالا سامسونگ، میان‌رده‌ Galaxy A51 را ماه دسامبر در هند راه‌اندازی خواهد کرد. شایعه شده که گلکسی A51 از نمایشگر ۶/۵ اینچی OLED بهره می‌برد. سایر مشخصات شایعه شده شامل رم ۴ گیگابایتی، تراشه‌ی Exynos 9611، باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و دارای انواع فضای ذخیره‌سازی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی هستند.

سامسونگ قصد دارد حدود هشت گوشی جدید را در سری Galaxy A ۲۰۲۰ منتشر کند که این موارد شامل گلکسی A71 با چهار دوربین، گلکسی A91 با اسنپدراگون 855، گلکسی A21، گلکسی A31، گلکسی A61 و گلکسی A81 خواهند بود. احتمالا تا بیش از یک هفته دیگر شاهد تیزرهای بیشتری از سامسونگ در مورد سری Galaxy A سال ۲۰۲۰ خواهیم بود. شما چه انتظاراتی از سری جدید گلکسی A دارید؟

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی سامسونگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های سری S، J، M و A سامسونگ و گالری تصاویر رسمی این محصولات همگی در بخش محصولات در دسترس شما خواهد بود.

اگر به‌دنبال خرید گوشی با مناسب‌ترین قیمت از فروشگاه‌های معتبر هستید، گوشی مورد نظر خود را در بخش محصولات زومیت جستجو و با مقایسه کامل مشخصات، قیمت، تصاویر و... آگاهانه خرید کنید..

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات