شایعه: نسخه مصرف‌کنندگان سرویس مایکروسافت 365 اشتراک ویندوز 10 را نیز شامل می‌شود

پنج‌شنبه ۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
به‌نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد تا اشتراک ویندوز 10 را نیز به سرویس مایکروسافت 365 برای مصرف‌کنندگان اضافه کند.
تبلیغات

مایکروسافت برای ارائه‌ی بسته‌ای از برنامه‌ها و خدمات برای مصرف‌کنندگان تحت قالب سرویس «مایکروسافت 365 برای مصرف‌کنندگان» برنامه‌های زیادی ترتیب دیده است. پیش‌تر گزارش شده بود که این بسته شامل نسخه‌های Personal و Home آفیس 365 و نسخه for life مایکروسافت تیمز بدون ویندوز 10 می‌شود؛ اما اکنون و براساس شایعه‌ای جدید، به‌نظر می‌رسد این بسته شامل اشتراک ویندوز 10 نیز خواهد بود. در بخشی از این گزارش آمده است:

ما تاییدی از یک منبع موثق دریافت کرده‌ایم که نشان می‌دهد، سرویس مایکروسافت 365 درواقع ویندوز 10 را نیز برای مصرف‌کنندگان در نظر گرفته است.

اشتراک ویندوز 10 به این معنی نیست که هر کاربر مجبور است برای استفاده از سیستم‌عامل خود ماهانه مبلغی پرداخت کند (البته این دقیقا همان کاری است که کاربران آفیس 365 باید انجام دهند)؛ بلکه این اشتراک شامل ویژگی‌های ویژه ویندوز 10 خواهد بود که در دسترس کاربران معمولی سیستم‌عامل ردمونی‌ها قرار ندارد؛ بدین معنی که این محصول در عوض نسخه‌ی پایه‌ی ویندوز، محصولی با ارزش افزوده خواهد بود.

البته مایکروسافت می‌تواند ویژگی‌های موجود در دسترس همه را به یک رده‌ی خاص انتقال داده و باندل ویژه ویندوز را بسازد یا می‌تواند در ویندوز 10 معمولی تبلیغات نمایش دهد مگر اینکه اشتراک مایکروسافت 365 را تهیه کنید. البته منبع تمام اطلاعات مربوط به سایت WindowsUnited است و برای تأیید یا رد این موضوع از طرف مایکروسافت باید صبر کنیم.

بررسی ارزش واقعی سرویس مایکروسافت 365 برای مصرف‌کنندگان در مقابل آفیس 365 که شامل ۱ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی وان‌درایو برای حداکثر ۵ نفر و کلیه‌ی برنامه‌های اصلی آفیس خواهد بود کار بسیار سختی است. به هر حال مایکروسافت در مورد تلفیق برنامه‌ها و سرویس‌های خود بارها صحبت کرده است؛ امید است که برای ترغیب کاربران عادی به این اشتراک‌ها، تجربه‌ی کاربری ویندوز 10 تخریب نشود.  

انتظار می‌رود سرویس مایکروسافت 365 برای مصرف‌کنندگان تا قبل از تابستان سال ۲۰۲۰ روانه‌ی بازار شود. نظر شما چیست؟ آیا حاضر به خرید این‌گونه اشتراک‌ها هستید؟ ارزش آن‌ها را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ دیدگاه خود را با ما و سایر کابران زومیت به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات