سامسونگ تأیید کرد گلکسی تب اس 6 با قابلیت 5G در راه است

چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی در وب‌سایت کره‌ای سامسونگ عنوان شده است نسخه‌ی 5G گلکسی تب اس ۶ به‌زودی معرفی خواهد شد؛ تبلتی که به‌جز برخورداری از قابلیت 5G، هیچ اطلاعات دیگری از آن در دست نیست.
تبلیغات

سامسونگ تب اس ۶ با پشتیبانی از 5G به‌زودی دردسترس خواهد بود. دیروز برای اولین‌بار نسخه‌ی 5G گلکسی تب اس ۶ در صفحه‌ی تبلیغات وب‌سایت و پشتیبانی رسمی سامسونگ دیده شد. درباره‌ی قیمت و دیگر مشخصات تبلت پرچم‌دار سامسونگ، به‌جز اضافه‌شدن 5G اطلاعات دیگری در دست نیست. همچنین، تاریخی برای معرفی این تبلت سامسونگ عنوان نشده است.

تبلت مذکور از زمانی‌که تأیید Bluetooth SIG و Wi-Fi Alliance را دریافت کرد، شایعات عرضه‌ی آن قوت گرفت. این احتمال وجود دارد که مشخصات نسخه‌ی 5G تقریبا همانند مدل تب اس ۶ باشد که سپتامبر (شهریور) معرفی شد. تب اس ۶ به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ مجهز است طبق گزارش‌ها، هواوی نیز مشغول کار روی تبلت 5G است؛ اما زمان معرفی تبلت هواوی مشخص نیست.

گلکسی تب اس 6

با بررسی‌های انجام‌شده روی گلکسی تب اس ۶، این تبلت برای توجیه هزینه و موجودیت خود باید کاری بیشتر از پخش ویدئو انجام دهد؛ دستگاهی که برای انجام کارهای حرفه‌ای هم مناسب باشد. تب اس ۶ با وجود صفحه‌نمایش زیبا و طراحی صاف و صیقلی و عملکرد سریع، به‌دلیل قابلیت‌های نرم‌افزاری ناامیدکننده و اشکالات بی‌شمار ضعیف عمل می‌کند. هنوز معلوم نیست استفاده از فناوری 5G می‌تواند به تبلت پرچم‌دار سازنده‌ی کره‌ای کمک کند یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات