سونی اکسپریا جدید صفحه نمایش حفره‌ دار خواهد داشت

سه‌شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
سونی پتنت جدیدی منتشر کرده است که گوشی جدیدی با حفره‌ی مرکزی صفحه‌نمایش را نشان می‌دهد. انتظار می‌رود این گوشی در اجلاس سال آینده‌ی MWC معرفی شود.
تبلیغات

سونی با سری جدید گوشی هوشمند اکسپریا در سال ۲۰۱۹ به‌روزرسانی‌هایی عرضه کرد که مهم‌ترین آن‌ها صفحه‌نمایش جدید با نسبت تصویر ۲۱ به ۹ بود. حال به‌نظر می‌رسد این شرکت سال آینده برنامه‌های بیشتری دارد. ازجمله اصلاحاتی که در گوشی‌ سونی اکسپریا انجام شد، صفحه‌نمایش حفره‌دار برای دوربین جلو است. پتنت تازه منتشرشده‌ی سونی در پایگاه داده‌ی طراحی جهانی WIPO رابط کاربری دستگاه آینده‌ی این شرکت و صفحه‌نمایشی با حداقل حاشیه را نشان می‌دهد.

پتنت سونی برای صفحه نمایش حفره دار

با نگاهی دقیق‌تر، می‌بینیم تصویر صفحه عملکردی چندپنجره‌ای را نشان می‌دهد؛ اما جالب‌تر اینکه از هر دو گوشه‌ی بالا برای اطلاعات زمان در سمت چپ و وضعیت باتری در سمت راست استفاده‌ شده است. چنین امکانی نشان می‌دهد سونی می‌تواند از حفره‌ای مرکزی برای دوربین سلفی، مانند سری نوت ۱۰ و گلکسی A51 و گلکسی A71 استفاده کند. سایت LetsGoDigital توانسته است رندری از دستگاه را به‌همراه حفره‌ی صفحه‌نمایش طراحی کند تا دید بهتری از برنامه‌ی در نظر گرفته‌شده‌ی سونی برای این گوشی به‌دست آید.

پتنت سونی برای صفحه نمایش حفره دار

جدا از جزئیات صفحه‌نمایش، اخیرا نتایج گیگ‌بنچ مدل آینده‌ی اکسپریا ۳ با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ و حافظه‌ی رم ۱۲ گیگابایت مشاهده شده است. علاوه‌بر‌آن، انتظار می‌رود دستگاه مذکور از قابلیت 5G پشتیبانی کند و به ۶ دوربین در پنلی پشتی و صفحه‌نمایش QHD مجهز باشد. امسال در خلال MWC، سونی اکسپریا ۱ را به‌همراه اکسپریا ۱۰ و ۱۰ پلاس معرفی کرد؛ بنابراین، می‌توان انتظار داشت گوشی جدید اکسپریا در اجلاس MWC فوریه‌ی ۲۰۲۰ (اوایل اسفند) معرفی شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات