پیکسل 4 گوگل در سنجش صوتی DxOMark رتبه پنجم را کسب کرد

یک‌شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پیکسل ۴ گوگل در آزمایش‌های مربوط به سنجش صوتی DxOMark توانست رتبه‌ی پنجم را به‌دست آورد.
تبلیغات

اواخر مهر، پیکسل ۴ موفق شد از DxOMark امتیاز ۱۱۲ را در بخش بررسی دوربین کسب کند. حالا نوبت به سنجش صوتی و قابلیت‌های پخش این گوشی هوشمند رسیده است. در بررسی‌های انجام‌شده در سنجش صوتی DxOMark، گوشی گوگل پیکسل ۴ ازنظر ارزیابی صوتی و پخش موفق شد رتبه‌ی پنجم را ازآنِ خود کند.

DxOMark

امتیاز کلی پیکسل ۴ گوگل در سنجش صوتی ۶۸ اعلام شده که تنها چند امتیاز کمتر از ایسوس ROG فون ۲ و آیفون ۱۱ پرو اپل است. پیکسل ۴ توانست در آزمون‌های مربوط به پخش صدا و با صدای باس، امتیاز مطلوبی کسب کند. باوجوداین، گوشی هوشمند گوگل ازنظر پخش صدا و صدای باس توان رقابت با دستگاه‌های قدرتمند بازار را ندارد. 

پیکسل ۴ در آزمایش‌های مربوط به قابلیت ضبط صدا در حجم‌ صدای مختلف، توانست عملکرد خوبی از خود به‌نمایش گذارد و بدون کمترین اعوجاج آن را انجام دهد. ناگفته نماند گوشی اهالی مانتین‌ویو در بخش قابلیت ضبط صدا هنگام تصویربرداری ویدئویی نیز عملکرد خوبی از خود نشان داد؛ البته صدای ضبط‌شده تا حدی حالت کوبش و آرتیفکت درخورتوجه و نویز غیرطبیعی در پس‌زمینه‌ی صدا دارد.  

درپایان باید اشاره کنیم DxOMark معتقد است گوشی هوشمند پیکسل ۴ گوگل برای کاربران معمولی می‌تواند نتایجی فراتر از انتظار را ارائه دهد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات