امکان پست کردن Live Photos به‌صورت GIF به توییتر iOS اضافه شد

پنج‌شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
توییتر قابلیت جدیدی برای کاربران iOS اضافه کرده که می‌توان تصاویر متحرک گرفته‌شده با لایو فوتوز iOS را در قالب GIF در توییتر ارسال کنند.
تبلیغات

لایو فوتوز (Live Photos) یکی از گزینه‌های اپلیکیشن دوربین در iOS است که به کاربر این امکان را می‌دهد ثانیه‌هایی از عکس گرفته‌شده را به‌صورت ویدئو کوتاه در عکس ذخیره کند. اگر تابه‌حال سعی کرده‌ باشید عکس‌هایی را در توییتر پست کنید که با ویژگی Live Photos گرفته شده‌‍‌اند، حتما متوجه شده‌اید توییتر عکس مذکور را به‌عنوان عکس ثابت شناسایی می‌کرد. هرچند می‌توان عکس را با اپلیکیشن‌هایی مخصوص به GIF تبدیل کرد و آن را در توییتر به‌اشتراک گذاشت؛ این کار ممکن است زمان زیادی از شما بگیرد.

به‌گفته‌ی توییتر، اکنون می‌توان لایو فوتوز را با فرمت گیف و بدون نیاز به تبدیل، به‌طور مستقیم روی این شبکه اجتماعی ارسال کرد:

Give the gift of GIFs. You can now upload your iOS Live Photos as GIFs anywhere you upload photos on Twitter. pic.twitter.com/D8TIfsBwyd— Twitter (@Twitter) 11 December 2019

کار با این قابلیت در اپلیکیشن توییتر iOS بسیار آسان است. زمان نوشتن توییت، عکسی را از فهرست دوربین انتخاب و پس‌ازآن روی گزینه‌ی GIF در گوشه‌ی سمت چپ عکس کلیک کنید. سپس، هنگام ارسال توییت آن عکس به GIF تبدیل خواهد شد.

Testing Twitter’s new Live Photos -> GIF feature. Here’s a goat. pic.twitter.com/8IgMxRuZFt— Jay Peters 🧇 (@jaypeters) 11 December 2019
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات