جیمیل اکنون امکان پیوست کردن ایمیل‌ها به یکدیگر را می‌دهد

چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
قابلیت جدیدی از امروز تا یکم بهمن به جی‌میل اضافه خواهد شد که به کاربر اجازه می‌دهد دیگر ایمیل‌ها را، هر تعداد که بخواهد، به ایمیل ارسالی خود پیوست کند.
تبلیغات

قابلیت جدید جی‌میل با وجود عجیب بودن قطعا جالب خواهد بود. سرویس ایمیل گوگل به کاربر اجازه می‌دهد تا بدون دانلود ایمیل‌ها آن‌ها را به ایمیل خود پیوست کند. فقط کافی است یک یا چند ایمیل را در پنجره‌ی Compose بکشید و رها کنید تا همه‌چیز تکمیل شود. از طرف دیگر، می‌توان یک یا چند ایمیل را از نمای مکالمه انتخاب کرده و با استفاده از منو‌ی سه‌نقطه و دکمه‌ی «Forward as attachment» آن‌ها را پیوست کرد.

قابلیت مذکور کمی عجیب به‌نظر می‌رسد؛ اما ظاهرا شرایطی وجود دارد که پیوست کردن ایمیل‌ها توجیه بیشتری نسبت به فوروارد جداگانه‌ی آن‌ها دارد. مثلا فرض کنید شخصی بخواهد چندین پیام مرتبط با یک موضوع خاص را فوروارد کند. اگر ایمیلی پیوست شود کل نمای مکالمه (و انباشت) آن حفظ خواهد شد؛ به همین دلیل دنبال کردن آن برای شخص ثالث راحت‌تر از ارسال بخش‌های پیام به‌صورت تک‌به‌تک است.

قابلیت پیوست ایمیل به چیمیل

ارسال ایمیل‌ها به‌صورت پیوست‌شده همچنین این امکان را به کاربر می‌دهد تا پیام خلاصه‌ای برای دریافت‌کنندگان خود بنویسد و ‌آن‌ها را برای آنچه قرار است مشاهده کنند، آماده کند. پیوست‌ها می‌توانند به‌صورت مستقیم در ایمیل دریافت‌کننده باز شوند؛ زیرا هر ایمیل پیوست‌شده به فایلی با پسوند «eml.» تبدیل می‌شود. می‌توانید هر تعداد که می‌خواهید ایمیل پیوست کنید. وقتی روی پیوست کلیک می‌کنید، پنجره‌ی جدیدی باز خواهد شد.

قابلیت پیوست ایمیل از امروز تا ۲۱ ژانویه (۱ بهمن) به مرحله‌ی اجرا در خواهد آمد که در این تاریخ همه باید این قابلیت را دریافت کرده باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات