ردمی K30 پرو احتمالا اسفند ماه معرفی خواهد شد

سه‌شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از معرفی‌نشدن نسخه‌ی پرو گوشی ردمی K30 در رونمایی امروز، افشاگری در توییتر اعلام کرد که این نسخه ماه مارس سال آینده با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ معرفی خواهد شد.
تبلیغات

شیائومی به‌تازگی ردمی K30 و ردمی K30 5G را در چین معرفی کرده است. حال یک افشاگر اعلام کرده که گوشی موبایل ردمی K30 پرو نیز در راه است و سال آینده‌ی میلادی معرفی خواهد شد.

سوداشو آمبوره (Sudhashu Ambhore)، افشاگر، در توییتی عنوان کرده که K30 پرو از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ بهره می‌برد و مارس ۲۰۲۰ (اسفند ۱۳۹۸) معرفی خواهد شد. به‌گفته‌ی وی، K30 پرو برای اتصال 5G به تراشه‌ی کوالکام X55 مجهز شده است؛ کوالکام قبلا اعلام کرده بود که تمام گوشی‌های مجهز به اسنپدراگون ۸۶۵ دارای مودم 5G هستند. هنوز مشخص نیست که شیائومی چگونه قیمت دستگاه با این تراشه در محدوده‌ی مقرون‌به‌صرفه نگه خواهد داشت.

در حال حاضر اطلاعات کمی درباره‌ی ردمی K30 پرو در دست است. بااین‌وجود، بنا به مشخصات ردمی K30، شیائومی می‌تواند همان صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتزی FHD+ را در این دستگاه نیز داشته باشد.

Xiaomi Redmi K30 5G

باتوجه به استفاده از اسنپدراگون ۸۶۵ که تا حسگرهای ۲۰۰ مگاپیکسلی را نیز پشتیبانی می‌کند، می‌توان انتظار به‌روزرسانی در دوربین نسخه‌ی پرو را داشت. همچنین تراشه‌ی مذکور قادر به ضبط ویدئوهای با سرعت ۹۶۰ فریم ثانیه و رزولوشن ۷۲۰ پیکسل در حالت اسلوموشن و فیلم‌برداری با کیفیت 8K و سرعت ۳۰ فریم‌بر‌ثانیه است.

علاوه بر تغییر در مشخصات دوربین، می‌توان انتظار تقویت عملکرد CPU و GPU ردمی K30 پرو را داشت. همچنین این گوشی قدرتمند می‌تواند به‌جای اسکنر جانبی اثر انگشت نسخه‌ی استاندارد از حسگر اثر انگشت درون صفحه‌نمایش استفاده کند.

Xiaomi Redmi K30

امیدوار بودیم که شیائومی هنگام معرفی ردمی K30 در مورد نسخه‌ی پرو نیز صحبت به میان بیاورد. اگر واقعا این گوشی ماه مارس معرفی شود، احتمالا این سازنده‌ی چینی تبلیغات دستگاه را در سال جدید شروع می‌کند.

فعلا همه‌ی چشم‌ها به سمت ردمی K30  و ردمی K30 5G دوخته شده است. در حال حاضر این دستگاه برای پیش‌فروش در چین موجود است. عرضه‌ی گسترده‌تر نیز به‌زودی انجام خواهد گرفت.

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی‌های شیائومی نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های شیائومی و برند ردمی در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات