تعداد بازی‌های سرویس اپل آرکید به عدد ۱۰۰ رسید

شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲
مطالعه 3 دقیقه
اپل ساعاتی پیش اعلام کرد با اضافه‌شدن ۶ بازی جدید به اپل آرکید، مجموع بازی‌های این سرویس به عدد ۱۰۰ رسیده است.
تبلیغات

اپل آرکید (Apple Arcade) سرویس بازی ویژه‌ی اپل است که چند ماه پیش معرفی شد و اهالی کوپرتینو سرمایه‌گذاری ویژه‌ای روی آن کرده‌اند. این سرویس اشتراکی به‌تازگی میزبان ۶ بازی جدید شده است تا مجموع بازی‌های موجود در آن تا لحظه‌ی نگارش این خبر به‌عدد ۱۰۰ برسد. این موضوع نشان می‌دهد اپل آرکید روزبه‌روز در حال تکامل است و بازی‌های جذاب جدیدی به آن اضافه می‌شوند تا کاربران دستگاه‌های اپل را سرگرم کنند.

نخستین بازی جدیدی که به اپل آرکید اضافه شده، Discolored نام دارد و ساخته‌ی استودیوی بازی‌سازی Shifty Eye است. بازی مذکور در دسته‌ی بازی‌های سورئال ماجرایی اول شخصِ پازل‌محور جای می‌گیرد. بازی دوم Guildlings است که در دسته‌ی بازی‌های ماجرایی چندقسمتی مبتنی‌بر داستان‌سرایی قرار می‌گیرد و Sirvo Studios آن را ساخته است. این استودیو سابقه‌ی کار روی بازی محبوب Threes را هم دارد. بازی سوم Sociable Soccer ساخته‌ی Rogue Games است که جزو دسته‌ی بازی‌های فوتبالی کراس‌پلتفرم محسوب می‌شود. کاربر می‌تواند در Sociable Soccer کاملا اعضای تیم فوتبالش را مدیریت کند.

اپل آرکید / Apple Arcade

بازی چهارم UFO on Tape: First Contact ساخته‌ی استودیوی Revolutionary Concepts است. این بازی از فناوری واقعیت افزوده استفاده می‌کند و شما را در نقش شکارچی یوفو قرار می‌دهد. پنجمین بازی Takeshi & Hiroshi نام دارد که Oink Games آن را ساخته است. ناگفته نماند تجربه‌ی کامل بازی Takeshi & Hiroshi جمعا یک ساعت طول می‌کشد. این بازی داستان دو برادر را روایت می‌کند که در دنیای اطرافشان با مشکلات مختلفی مواجه می‌شوند. ششمین و آخرین بازی !Marble It Up: Mayhem محصول The Marble Collective است که در دسته‌ی بازی‌های پازل‌محور جای می‌گیرد.

براساس اعلام رسمی اپل، تمامی ۶ بازی اشاره‌شده روی پلتفرم‌های آیفون و آیپد و اپل TV اجرا می‌شوند و درضمن، بازی‌های Discolored و Guildlings و Sociable Soccer برای رایانه‌های مک نیز دردسترس قرار گرفته‌اند. با اضافه‌شدن این بازی‌ها، سرویس اپل آرکید هم‌اکنون در سیستم‌های عامل iOS و tvOS میزبان ۱۰۰ بازی و در macOS میزبان ۹۲ بازی متنوع است. در چند هفته‌ی گذشته، کوپرتینویی‌ها به‌صورت مداوم بازی‌های جدیدی به سرویس ویژه‌شان اضافه کرده‌اند. شایان ذکر است اپل آرکید رسما از ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۹ (۲۸ شهریور ۱‍۳۹۸) آغازبه‌کار کرد. 

اپل آرکید / Apple Arcade

علاقه‌مندان به اپل آرکید می‌توانند با پرداخت ماهانه پنج دلار، به مجموعه‌ی متنوعی از بازی‌ها دسترسی پیدا کنند و تا ساعت‌ها سرگرم شوند. گفتنی است اپل در‌حال‌حاضر به کسانی که اشتراک سرویس آرکید را تهیه کنند، یک ماه اشتراک رایگان نیز هدیه می‌دهد. بازی‌هایی که روی اپل آرکید قرار می‌گیرند، خرید درون‌برنامه‌ای یا تبلیغات ندارند و این موضوع نکته‌ی مثبتی به‌شمار می‌آید. اپل همواره در حال گسترش تعداد بازی‌های سرویس اشتراکی‌اش است و این روند را همچنان به‌طور جدی پیگیری خواهد کرد.

دیدگاه شما کاربران زومیت دراین‌زمینه چیست؟ تاکنون بازی‌های سرویس اپل آرکید را تجربه کرده‌اید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات