سامسونگ برنامه‌هایی برای افزایش فروش گوشی‌های تاشدنی در سال ۲۰۲۰ دارد

پنج‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ درصدد افرایش فروش قابل‌توجه دستگاه‌‌های تاشدنی خود در سال ۲۰۲۰ است و برای رسیدن به این هدف برنامه‌ریزی می‌‌کند.
تبلیغات

اول اسفندماه ۱۳۹۷، گلکسی فولد، گوشی تاشدنی سامسونگ معرفی شد. اواسط شهریورماه گفته شد که سامسونگ گلکسی فولد جدید را سال آینده ارزان‌تر و با ضخامتی کمتر عرضه خواهد کرد

چند هفته‌ی قبل نیز کره‌ای‌ها اعلام کردند، باتوجه به افزایش تقاضای کاربران به خرید گوشی هوشمند تاشدنی، قصد دارند سال آینده، ۵ تا ۶ میلیون دستگاه تاشدنی به بازار عرضه کنند.

Samsung

چند روز قبل در نشست انجمن هوش مصنوعی سامسونگ در سئول، بحث‌‌هایی در مورد توسعه‌ی فناوری‌های آینده مطرح شد. در این رویداد، دی جی کو، مدیرعامل بخش موبایل سامسونگ تأیید کرد که فروش سالانه‌ی دستگاه‌های تاشدنی در سال آینده به‌شکل قابل‌توجهی افزایش خواهد یافت. 

پیش‌تر و در اخبار فاش‌شده‌ی قبلی، در مورد گوشی هوشمند تاشدنی جدید کره‌ای‌ها اخباری منتشر شده بود. اواخر شهریورماه گفته شد گوشی تاشو بعدی سامسونگ با نام W20 5G احتمالا آبان‌ ماه معرفی می‌شود. چند روز قبل نیز شاهد خبر دیگری در همین رابطه بودیم و گفته شد گوشی تاشو جدید سامسونگ از سری W به‌زودی معرفی می‌شود. به‌نظر می‌رسد این گوشی تاشو قرار است به‌صورت انحصاری در بازار چین عرضه شود. 

البته ممکن است سامسونگ درنظر داشته باشد تا گوشی تاشو جدید W20 را در سایر بازارهای خارج چین نیز عرضه کند. کره‌ای‌ها در فرایند تولید گلکسی فولد با چالش‌های مختلفی رو‌به‌رو بودند و حتی مجبور شدند عرضه‌ی دستگاه ۲۰۰۰ دلاری خود را حدود ۶ ماه به‌تعویق بیندازند. 

گوشی تاشو سامسونگ

Motorola Razr

هنوز فاصله‌ی نسبتا زیادی با تولید انبوه نمایشگر تاشدنی و باریک وجود دارد؛ اما تا آن زمان، دستگاه‌هایی با فرم فکتور جدید و متفاوت به بازار عرضه خواهد شد. باید ببینیم تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند چه طراحی و فرم فکتورهایی را برای دستگاه‌های خود انتخاب می‌کنند.

شیائومی، هواوی و موتورولا نیز تولید گوشی هوشمند تاشدنی را در برنامه‌ی خود دارند. انتظار می‌رود گوشی هوشمند موتورولا ریزر، هفته آینده با نمایشگر تاشو معرفی شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات