آپ و اسنپ کیف پول الکترونیک خود را رونمایی کردند

دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
مدیران عامل دو شرکت آسان‌پرداخت و اسنپ در نشستی که صبح دیروز برگزار شد، کیف‌پول الکترونیک خود را رونمایی کردند. این کیف‌پول قرار است دراختیار کاربران برای پرداخت خدمات اسنپ و اسنپ‌فود قرار گیرد.
تبلیغات

شرکت آسان‌پرداخت و اسنپ در نشستی کیف‌پول الکترونیک خود را معرفی کردند. حامد منصوری، مدیرعامل آسان‌پرداخت، در سخنانی اعلام کرد همکاری آسان‌پرداخت و اسنپ برای ارائه‌ی کیف‌پول الکترونیک از یک سال پیش آغاز شده است. ژوبین علاقبند، مدیرعامل اسنپ، نیز بیان کرد استفاده از کیف‌پول الکترونیک کاربران را قادر می‌سازد از آن برای پرداخت کرایه‌های اسنپ و سفارش غذا از اسنپ‌فود استفاده کنند. 

برای استفاده از این کیف‌پول الکترونیک کافی است کاربران آن را شارژ کنند و سپس با استفاده از خدمات اسنپ و اسنپ‌فود دیگر نیازی به پرداخت ازطریق درگاه بانکی یا پرداخت نقدی نیست و مبلغ مدنظر به‌صورت خودکار از کیف‌پول آن‌ها کسر می‌شود.

اسنپ

ژوبین علاقبند اظهار امیدواری کرد با ارائه‌ی این کیف‌پول الکترونیک میزان درصد پرداخت‌های الکترونیک کرایه‌ی اسنپ افزایش پیدا کند. براساس آمار مدیرعامل اسنپ، در‌حال‌حاضر فقط یک‌چهارم از پرداخت‌های این سرویس به‌صورت آنلاین انجام می‌شود. حامد منصوری نیز به این موضوع اشاره کرد که استفاده از کیف‌پول الکترونیک باعث می‌شود بار بزرگی از روی دوش بانک مرکزی به موجب کاهش تراکنش‌های خُرد اینترنتی برداشته شود. 

کیف‌پول الکترونیک را نباید تنها خدمتی خواند که حاصل همکاری اسنپ و آسان‌پرداخت است. مدیران این دو شرکت اعلام کردند در آینده‌ی نزدیک، خدمتی نیز برای پرداخت آنی کرایه به راننده در هر سفر ارائه خواهند کرد. حامد منصوری در توضیح این ویژگی اعلام کرد برای بهبود تسویه‌ و پرداخت آنی کرایه به رانندگان اسنپ، در آینده‌ی نزدیک هر راننده QRCode اختصاصی دریافت خواهد کرد تا درصورت تمایل به دریافت آنی کرایه، آن را دراختیار مسافر قرار دهد و بدین‌‌ترتیب، مسافر با اسکن این کد ازطریق کیف‌پول کرایه‌ را به‌صورت مستقیم به راننده پرداخت کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات