هواوی تبلت پرچم‌دار میت پد پرو را معرفی کرد

سه‌شنبه ۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵
مطالعه 3 دقیقه
هواوی تبلت پرچم‌دار میت‌پد پرو، اولین تبلت دارای صفحه‌نمایش حفره‌دار و دو دوربین در پنل پشتی جهان را معرفی کرد.
تبلیغات

صفحه‌نمایش حفره‌دار از سال گذشته به ترندی در بین تولیدکنندگان تبدیل شد و به‌نظر نمی‌رسد به این زودی‌ها جای خود را به طراحی دیگری بدهد. تابه‌حال، ما این صفحه‌نمایش‌ها را فقط در گوشی‌ها دیده بودیم؛ اما حالا هواوی تصمیم گرفته است آخرین نسخه‌ی تبلت میت‌ پد پرو را به صفحه‌نمایش حفره‌دار مجهز کند. این تبلت دستگاهی پرچم‌دار است که هدفش رقابت با اپل آیپد پرو و سامسونگ گلکسی تب S6 است؛ البته اعداد و ارقام، برتری را ازآنِ تبلت هواوی میت‌‌پد پرو می‌کنند.

میت‌پد پرو پنلی AMOLED به‌اندازه‌ی ۱۰/۸ اینچ با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ و نسبت ابعاد ۱۶ به ۱۰ دارد. هواوی عنوان کرده حاشیه‌های این تبلت فقط ۴/۹ میلی‌متر است و همین موضوع به نسبت بدنه به ابعاد ۹۰ درصدی منجر شده است. حفره‌ی درون صفحه‌نمایش از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند و چهار اسپیکر درون بدنه تعبیه ‌شده و حسگر دوربین اصلی آن ۱۳ مگاپیکسلی است.

هواوی میت پد پرو

میت‌پد پرو از تراشه‌ی کرین ۹۹۰ با ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره می‌برد و در نسخه‌های وای‌فای و LTE عرضه می‌شود. پرچم‌دار تبلت‌های هواوی ۴۶۰ گرم وزن دارد و ابعادش ۱۵۹ در ۲۴۵ در ۷/۲ میلی‌متر است.

هواوی میت پد پرو

در بخش نرم‌افزار، اندروید ۱۰ را درکنار EMUI 10 مشاهده می‌کنیم که مانند دستگاه‌های اخیر هواوی، فاقد خدمات گوگل است. هواوی حالت چندصفحه‌ای خود را در این تبلت ارائه داده که به کاربر اجازه می‌دهد مانند گوشی‌های هواوی در صفحه‌نمایش تبلت خود کار کند. همچنین، میت‌پد پرو از حالت لپ‌تاپ بهره می‌برد که رابط کاربری رایانه‌های سنتی و قابلیت‌های چندپنجره‌ای را به‌ارمغان می‌آورد.

ظرفیت باتری این تبلت پرچم‌دار ۷،۲۵۰ میلی‌آمپرساعت است و از شارژ ۴۰ ولتی سوپرشارژ هواوی و شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی و شارژ بی‌سیم ۷/۵ واتی معکوس پشتیبانی می‌کند. همچنین، هواوی قلم استایلوس M-Pen را با این تبلت عرضه کرده است.

هواوی میت پد پرو

میت‌پد پرو در رنگ‌های سفید، مشکی، سبز و نارنجی دردسترس خواهد بود و قیمت مدل پایه‌ی وای‌فای با ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۴۷۰ دلار است. ناگفته نماند قیمت نسخه‌های LTE از ۵۴۰ دلار برای مدل ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و ۶۴۰ دلار برای نسخه‌ی ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی شروع می‌شوند.

پیش‌فروش این تبلت از دیروز شروع شده است و فروش رسمی آن از ۱۲ دسامبر (۲۱ آذر) آغاز می‌شود. هواوی درباره‌ی عرضه‌ی بین‌المللی میت‌پد پرو حرفی نزده و خاطرنشان کرده که مدل 5G در دست تولید است و انتظار می‌رود بهار سال‌ آینده وارد بازار شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات