هواوی میت بوک دی، تلویزیون هوشمند و اسپیکر ساوند ایکس را رونمایی کرد

سه‌شنبه ۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
مطالعه 4 دقیقه
هواوی در رویداد اختصاصی اخیرش، علاوه‌بر تبلت میت‌پد پرو، دو مدل تلویزیون هوشمند و دو مدل لپ‌تاپ و اسپیکر هوشمند معرفی کرد.
تبلیغات

هواوی در تازه‌ترین رویداد خود که دیروز برگزار شد، تبلت میت‌پد پرو، دو لپ‌تاپ سری میت‌بوک، دو تلویزیون اسمارت اسکرین و اسپیکر هوشمند ساوند ایکس را معرفی کرد. برای آشنایی بیشتر با این محصولات با زومیت همراه باشید.

لپ‌تاپ میت‌بوک دی ۱۴ و ۱۵

لپ‌تاپ میت بوک دی هواوی

تازه‌ترین لپ‌تاپ‌های هواوی در دو اندازه‌ی ۱۴ و ۱۵/۶ اینچی و با طراحی و سخت‌افزار یکسان عرضه خواهند شد. هر دو لپ‌تاپ به نمایشگرهایی با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۶ به ۹ و حاشیه‌های باریک و حسگر اثرانگشت مجهز هستند. وزن مدل ۱۴ اینچی ۱/۳۸۰ کیلوگرم و وزن مدل ۱۵ اینچی ۱/۶۲۰ کیلوگرم است. درضمن، وب‌کم مخفی نیز به زیبایی هرچه‌تمام‌تر در صفحه‌کلید آن جای گرفته‌ است. این دو لپ‌تاپ با پردازنده‌های نسل دهم AMD رایزن ۵ و اینتل Core i5 و Core i7 و کارت گرافیک انویدیا جی‌فورس MX250 و ۸ تا ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و حداکثر ۵۱۲ گیگابات حافظه‌ی SSD عرضه می‌شوند.

لپ‌تاپ میت بوک دی هواوی

سیستم‌عامل این لپ‌تاپ‌ها ویندوز ۱۰ است؛ اما درصورت تمایل، امکان خرید نسخه‌ی لینوکس نیز برای علاقه‌مندان وجود خواهد داشت. میت‌بوک به یک درگاه یو‌اس‌بی تایپ سی، دو درگاه یواس‌بی ۲، یک درگاه یو‌اس‌بی ۱، جک هدفون ۳/۵ میلی‌متری و خروجی HDMI نیز مجهز خواهد بود. ناگفته نماند میت‌بوک ۱۴ از باتری ۵۶ وات‌ساعتی و میت‌بوک ۱۵ اینچی از باتری کوچک‌‌تر و ۴۲ وات‌ساعتی برخوردار دارد. فروش هر دو لپ‌تاپ از پنجشنبه ۲۱ آذر و با قیمت پایه‌ی ۵۲۵ دلار آغاز خواهد شد.

تلویزیون‌های اسمارت اسکرین V65 و V75

تلوزوین هوشمند اسمارت اسکرین هواوی

اسمارت اسکرین‌های بزرگ هواوی در ابعاد ۶۵ و ۷۵ اینچی عرضه خواهند شد. این دو تلویزیون هوشمند LED 4K از فناوری HDR کوانتوم دات پشتیبانی می‌کنند و به نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز هستند. این تلویزیون‌ها به‌طور کامل NTSC را پوشش می‌دهند و از تکنیک فشرده‌سازی دینامیک MEMC برای فرم‌ریت‌های یکنواخت‌تر بهره می‌برند. هواوی در بالای این تلویزیون‌ها یک دوربین پاپ‌آپ افزوده است که از آن می‌توان برای ویدئوکنفرانس با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل استفاده کرد. درضمن، این دوربین از ویژگی‌های پیگیری عمق میزبانی می‌کند و امکان پیگیری حرکات ساده‌ی بدن و ژست‌های کنترلی در آن وجود دارد.

تلوزوین هوشمند اسمارت اسکرین هواوی

ازجمله مشخصات تلویزیون‌های جدید هواوی تراشه چهارهسته‌ای هواوی Honghu 818، چهار گیگابایت حافظه‌ی رم، ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و سیستم‌عامل اختصاصی هواوی (هارمونی) است. این سیستم‌عامل قابلیت‌های منحصربه‌فردی مانند هواوی Share و کنترل اسمارت هوم و امکان ارسال تصویر دو گوشی هوشمند به‌صورت هم‌زمان در تلویزیون‌ را دراختیار کاربران قرار می‌دهد.

تلوزوین هوشمند اسمارت اسکرین هواوی

اسمارت اسکرین‌های هواوی به سه درگاه HDMI نوع ۲، یک درگاه اترنت، یک درگاه یو‌اس‌بی نوع ۳، یک خروجی AV، بلوتوث 5 و وای‌فای با باند دوگانه مجهز هستند و هواوی برای ارائه‌ی صدایی طبیعی‌تر از سیستمی صوتی ۹ اسپیکره استفاده کرده است. قیمت مدل ۷۵ اینچی درحدود ۱،۸۵۰ دلار خواهد بود و سوم دی روانه‌ی بازارهای چین خواهد شد.

اسپیکر ساوند ایکس

اسپیکر هوشمند ساوند ایکس هواوی

اسپیکر هوشمند ساوند ایکس هواوی ثمره‌ی همکاری با Devialet، یکی از شرکت‌ها فرانسوی تولیدکننده‌ی تجهیزات صوتی است که از دو ساب‌ووفر ۳/۵ اینچی و خروجی ۶۰ واتی بهره می‌برد. برای تقویت صدای این اسپیکر از ساب مدل SAM استفاده شده است که توانایی تولید اصوات زیر تا ۴۰ هرتز و اصوات بلند تا ۹۳ دسی‌بل را دارد و طراحی آکوستیک وام‌گرفته‌شده از شرکت فرانسوی اجازه می‌دهد صدا در حجم‌های بالا بدون اعوجاج باشد.

اسپیکر هوشمند ساوند ایکس ازطریق NFC با دستگاه‌های دیگر جفت می‌شود و با کمک سیستم HiLink، هواوی تمامی کارایی‌های اسپیکر هوشمند سنتی مانند امکان اتصال به لوازم دارای کنترل هوشمند و اجرای دستورها صوتی را خواهد داشت. ساوند ایکس به تراشه‌ی ۱/۵ گیگاهرتزی مدیاتک MT8518 و ۵۱۲ مگابایت حافظه‌ی رم، ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، بلوتوث نسخه‌ی ۵ و وای‌فای با باند دوگانه مجهز است. فروش اسپیکر هوشمند ساوند ایکس از چهاردهم آذر با قیمت پایه‌ی ۲۸۵ دلار آغاز خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات