نمونه تصویر گرفته‌شده با دوربین آنر V30 دیده شد

پنج‌شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
نخستین تصاویر گرفته‌شده با دوربین آنر وی ۳۰ پیش از موعد رونمایی در تاریخ ۵ آذرماه در صفحه‌ی رسمی آنر در شبکه‌ی اجتماعی ویبو چین به اشتراک گذاشته شد.
تبلیغات

تیزرهای تبلیغاتی منتشرشده در مورد گوشی هوشمند آنر وی ۳۰ (Honor V30)‌ نشان می‌دهد که باید منتظر دستگاهی با دوربین سه‌گانه با قابلیت پشتیبانی از شبکه‌ی 5G باشیم. براساس آخرین اخبار، آنر نمونه تصاویر گرفته‌شده با دوربین دستگاه جدیدش را به اشتراک گذاشته است.

علاقه‌مندان می‌توانند در صفحه‌ی رسمی آنر در شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو، نمونه تصاویر گرفته‌شده با دوربین گوشی هواوی آنر وی ۳۰ را مشاهده کنند. در عکس‌های گرفته شده، جزئیات به‌خوبی دیده می‌شود و رنگ‌ها به‌صورت طبیعی نمایش داده شده‌اند. 

آنر V30

البته باتوجه به اینکه عکس به ۸ مگاپیکسل تغییر سایز داده شده است، نمی‌توانیم به‌صورت دقیق در مورد کیفیت و رزولوشن تصویر دوربین آنر وی ۳۰ اظهارنظر کنیم. اواسط مهرماه گفته شد که آنر V30 پرو با تراشه کرین 990 5G و دوربین با رزولوشن ۶۰ مگاپیکسلی معرفی می‌شود. همچنین در اخبار دیگری گفته شده بود که آنر قصد دارد گوشی هوشمند بعدی خود را با حسگر ۶۰ مگاپیکسلی که در گوشی‌های هوشمند قبلی مورد استفاده قرار داده است، به بازار عرضه کند.

آنر V30

سال گذشته آنر وی ۲۰ با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی معرفی شد؛ بنابراین انتظار نمی‌رود که دستگاه جدید نیز با همین مشخصات به بازار عرضه شود. درحالی‌که پوستر تبلیغاتی آنر وی ۳۰ در چین پشت ویترین برخی مغازه‌ها دیده می‌شود، پوستر مربوطه اطلاعاتی در مورد مشخصات دستگاه جدید ارائه نمی‌دهد و تنها به این موضوع اشاره دارد که آنر وی ۳۰ با قابلیت پشتیبانی از شبکه‌ی 5G به بازار عرضه خواهد شد. باید منتظر رویداد رونمایی آنر وی ۳۰ و آنر وی ۳۰ پرو در تاریخ ۲۶ نوامبر برابر با ۵ آذرماه باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات