رندرهای جدید شیائومی می 10 فاش شد

پنج‌شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
رندرهای جدیدی از شیائومی می ۱۰ منتشر شده که صفحه‌نمایش آبشاری و چینش دوربین سه‌گانه‌ی این دستگاه را نشان می‌دهد.
تبلیغات

شیائومی به‌تازگی گوشی می نوت ۱۰ را معرفی کرده و اکنون روی مدل دیگری با نام می ۱۰ کار می‌کند. این دستگاه جانشین گوشی شیائومی می ۹ به‌حساب می‌آید و به‌احتمال زیاد اوایل سال آینده معرفی خواهد شد. رندرهای جدیدی به‌تازگی فاش شده است که برخی از جزئیات پرچم‌دار آینده‌ی شیائومی را برای ما مشخص می‌کند.

رندرهای می ۱۰ را TechConfigurations منتشر کرده است. این نشریه‌ی چینی با انتشار این تصاویر، طراحی می ۱۰ را با افتخار به‌نمایش گذاشته است. برجسته‌ترین نکته‌ی دستگاه صفحه‌نمایش آبشاری است که ۹۰ درجه نسبت به لبه‌ها خم می‌شود.

گفته می‌شود این صفحه‌نمایش مانند صفحه‌نمایشی است که در ویوو نکس ۳ دیدیم؛ محصولی که صفحه‌نمایشی آبشاری با نسبت بدنه‌ به تصویر ۹۹/۶ درصد داشت. با‌این‌حال، پیش‌بینی می‌شود گوشی می ۱۰ به صفحه‌نمایش QHD به‌اندازه‌ی ۶/۷ اینچی مجهز باشد که نسبت بدنه به تصویر ۹۶ درصدی ارائه می‌دهد. گفته می‌شود این صفحه‌نمایش برای احرازهویت از اسکنر اثرانگشت بیومتریک درون صفحه‌نمایش بهره می‌برد.

رندر می 10

از رندرها می‌توان فهمید می ۱۰ از طراحی بدون حاشیه و بدون بریدگی دوربین سلفی بهره می‌برد و امکان دارد دوربین سلفی آن جهنده باشد. علاوه‌بر‌این، گفته می‌شود این گوشی با فرمی گرد در جلو و پشت همراه است. برای عکاسی، این گوشی سه دوربین دارد که در بالا و وسط پنل پشتی قرار گرفته‌اند.

احتمالا دوربین اصلی از حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی ISOCELL Bright HMX سامسونگ با بزرگ‌نمایی اپتیکال سه‌برابری برخوردار است. دو حسگر دیگر ممکن است یکی ۲۰ مگاپیکسلی و دیگری ۱۶ مگاپیکسلی باشند. حسگر دوربین سلفی هنوز مشخص نیست؛ اما می‌توان انتظار داشت حداقل حسگری ۳۲ مگاپیکسلی را شاهد باشیم.

رندر می 10

گفته می‌شود شیائومی می ۱۰ از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ بهره می‌برد؛ اما از میزان حافظه‌ی رم و حافظه‌ی ذخیره‌سازی آن اطلاعاتی در دست نیست. البته می‌توان انتظار داشت شیائومی می ۱۰ در چند مدل با رم و حافظه‌ی ذخیره‌سازی مختلف عرضه شود. آخرین موضوعی که رندرهای منتشرشده نشان می‌دهد به رنگ‌های گوشی‌ جدید شیائومی اشاره می‌کند. این‌ رنگ‌ها عبارت‌اند از: آبی، قرمز، سبز و صورتی.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات