تلویزیون هوشمند نوکیا با پنل ۵۵ اینچی Ultra HD به‌زودی عرضه خواهد شد

پنج‌شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
نوکیا به‌زودی اولین تلویزیون خود را رونمایی و عرضه خواهد کرد. احتمالا این محصول فقط محدود به بازار هند خواهد بود.
تبلیغات

غول ارتباطات فنلاندی، نوکیا و شرکت تجارت الکترونیکی هند Flipkart به‌زودی از تلویزیون هوشمند با برند نوکیا در بازار هند رونمایی خواهند کرد. این تلویزیون هوشمند نوکیا که احتمالا طبق گواهی BIS با شماره مدل 55CAUHDN معرفی خواهد شد، دارای فناوری صوتی JBL است.

تلویزیون هوشمند نوکیا همچنین از پنل ۵۵ اینچی 4K و Ultra HD بهره برده اما نوع پنل هنوز یک راز است. این تلویزیون ۵۵ اینچی مجهز به سیستم‌عامل اندروید ۹ (Android Pie) خواهد بود و همچنین فروشگاه Google Play به‌صورت پیش‌فرض در این تلویزیون ارائه خواهد شد.

از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون جدید نوکیا می‌توان به فناوری تشخیص و شناسایی «Intelligent Dimming Technology» اشاره کرد که به لطف الگوریتم‌های پیشرفته، با کاهش دادن نور نقاط تاریک تصویر، کنتراستی بهتر و کیفیت تصویری بالاتر را به ارمغان می‌آورد.

تلویزیون نوکیا مجهز به سیستم‌عامل اندروید ۹ است

هنوز نوکیا و Flipkart تاریخ عرضه‌ی این تلویزیون‌های هوشمند نوکیا را اعلام نکرده‌اند، اما انتظار می‌رود که رونمایی و عرضه‌ی این محصول اوایل دسامبر آغاز شود و احتمالا رقیب خوبی برای تلویزیون‌های OnePlus ، Mi TV و Motorola TV خواهد بود. مطمئنا روی‌آوردن برند‌های گوشی‌های هوشمند به تلویزیون اتفاقی غیرمعمول است، اما این موضوع یکی از راه‌های سودآور برای خدمات استریم به حساب می‌آید.

نوکیا یک برند مشهور و دارای شجره‌نامه‌ای گسترده است. Flipkart نیز قطعا از همکاری با این شرکت بسیار خرسند است. فلیپ کارت اعلام کرده که آماده است تا تلویزیون جدید نوکیا را به ۲۰۰ میلیون مصرف‌کننده معرفی کند.

قیمت تلویزیون جدید نوکیا هنوز مشخص نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات