با فضای کار بزرگ‌ترین استارتاپ گردشگری ایران آشنا شوید

چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
دفتر مرکزی گروه علی‌بابا، که به دفتر «روز اول» معروف است، در کارخانه نوآوری آزادی واقع شده است.
تبلیغات

علی بابا جامع‌ترین مرجع سفر است که صفر تا ۱۰۰ مقدمات سفر از خرید بلیط اتوبوس آنلاین، هواپیما، قطار و رزرو اینترنتی هتل و خرید تور را فراهم می‌کند.

 علی‌بابا دو دفتر فروش حضوری و دو ساختمان ستادی دیگر هم دارد، اما «روز اول» جدیدترین و بزرگ‌ترین مقر علی‌بابا در پایتخت است.

شاید این سؤال پیش بیاید که «روز اول» به چه معنا است. وجه تسمیه این دفتر از عقاید بنیان‌گذاران علی‌بابا نشات گرفته؛ ما در علی‌بابا معتقدیم که با وجود درنظرگرفتن مسیر طولانی و پرموفقیتی که برندهای گروه علی‌بابا در طول این سال‌ها طی کرده‌اند، همچنان همه‌ی علی‌بابایی‌ها در روز اول کار و تلاش هستند و قله‌های زیادی برای فتح وجود دارد.

علی بابا
علی بابا

جوهره این روحیه «روز اولی» در فرهنگ سازمانی علی‌بابا نیز وارد شده و بسیاری از همکاران تعبیر «کوهِ بدون قله» را برای مجموعه به کار می‌برند. با این تعبیر، علی‌بابایی‌ها برای اهدافشان هیچ سقفی را متصور نمی‌شوند و با هر فتح، مجددا قله مرتفع‌تری را انتخاب می‌کنند. این روحیه خستگی‌ناپذیر برای پیشروی، بخشی از کار و زندگی همکاران ما در علی‌بابا شده است.

اگر تاکنون برای خرید بلیط سفر یا خرید تور مسافرتی از علی بابا اقدام کرده‌اید و می‌خواهید با دفتر روز اول علی بابا بیشتر آشنا شوید در ادامه تصاویری از دفتر روز اول علی بابا را مشاهده و با آن آشنا شوید.

علی بابا
علی بابا
علی بابا
علی بابا
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات