سریع و ساده؛ بهترین تورهای مسافرتی را آنلاین بخرید

سه‌شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
با پررنگ‌شدن ردپای اینترنت در تمام عرصه‌های زندگی ما، انجام امور مختلف از خرید کالا و خدمات مدنظر گرفته تا انتقال پول و... سریع و راحت‌تر شده است.
تبلیغات

فراهم‌شدن امکان خرید آنلاین تورهای مسافرتی موجب شده این روند سریع و امن و مقرون‌به‌صرفه‌تر از قبل شود؛ به‌همین‌دلیل، خرید تورهای مسافرتی مانند تور قبرس، استانبول، آفریقا و... مزایای بسیاری دارد و همین موضوع سبب شده خرید حضوری یا تلفنی تور مانند سابق طرفدار نداشته باشد.

می‌توان گفت یکی از جذابیت‌های خرید اینترنتی تور، همیشه دردسترس‌بودن آن است. بدین‌ترتیب در هر زمان از شبانه‌روز، حتی در روزهای تعطیل، می‌توانید تمام تورهای مسافرتی را برای خود فهرست کنید و از بین آن‌ها تور دلخواهتان را انتخاب کنید و آن را با کارت شتاب بانکی بخرید. درادامه، برای آشنایی شما با روش آنلاین خرید تور مسافرتی، این روند را توضیح می‌دهیم. اگر اهل سفر هستید و تاکنون از شیوه‌های حضوری و تلفنی برای خرید تور استفاده می‌کردید، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را بخوانید و خرید اینترنتی تور مسافرتی را با علی بابا تجربه کنید.

 چگونه تور آنلاین بخریم؟

شما می‌توانید پس از مراجعه به وب‌سایت علی بابا، گزینه‌ی تور مسافرتی را انتخاب کنید و پس از بازشدن صفحه‌ی تور، شهر مبداء و سپس شهر یا کشور مقصد و تاریخ سفر را مشخص و روی گزینه‌ی جست‌وجو کلیک کنید.

به‌عنوان مثال، اگر قصد خرید تور کیش را دارید، پس از طی مراحل مذکور، فهرست تورهای مسافرتی به جزیره‌ی کیش در صفحه‌ای نمایش داده می‌شود. در این فهرست، تمام اطلاعات مدنظر از تاریخ رفت‌وبرگشت گرفته تا قیمت تور و نام هتل و... به شما ارائه می‌‌شود. شما می‌توانید با مقایسه‌ی قیمت تورها، تور مدنظرتان را انتخاب و گزینه‌ی مشاهده و رزرو را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه، اطلاعات کامل‌تری همراه‌با عکس‌های واقعی از هتل، خدمات تور و... به شما ارائه می‌شود.

اگر درباره‌ی تور مسافرتی که قصد خریدش را دارید، با سؤالی مواجه شدید، می‌توانید با شماره‌ی کارشناس تور که در سمت چپ صفحه قرار دارد، تماس بگیرید و پاسخ پرسشتان را دریافت کنید. سپس، نوع اتاق و تعداد مسافران را مشخص و کلید رزرو را انتخاب کنید.

پس از طی این مرحله و تشکیل حساب کاربری، نوبت به پرداخت هزینه‌ی تور می‌شود که می‌توانید به‌صورت آنلاین و با کارت شتاب بانکی هزینه را پرداخت کنید. شما با خرید اینترنتی تورهای مسافرتی، می‌توانید آن‌ها را ازلحاظ قیمت، کیفیت خدمات، سرعت پرواز و... بررسی و مقایسه کنید و سپس آن را بخرید.

اگر تور دلخواهتان را از وب‌سایت‌ مطرحی مانند علی بابا بخرید که خدمات پشتیبانی باکیفیتی ارائه می‌دهد، از امکان ویژه‌ای برخوردار خواهید بود. برای مثال، اگر در هر مرحله از خرید تور با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید با تیم پشتیبانی علی بابا تماس بگیرید که ۲۴ ساعته در هفت روز هفته پاسخ‌گوی شما است. امکان استرداد هزینه‌ی خرید تور درصورت لغو سفر از دیگر امکاناتی است که علی بابا برای شما در نظر گرفته است.

پس اگر قصد دارید تور مسافرتی مانند تور باکو و... را بخرید، همین حالا به علی بابا مراجعه و خرید آنلاین تور را تجربه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات