اضافه‌شدن ویژگی‌های بیشتر گلکسی نوت 10 به گلکسی اس 10 با به‌روزرسانی جدید

دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ اعلام کرد با انتشار آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزاری، ویژگی‌های بیشتری از گلکسی نوت ۱۰ به گلکسی اس ۱۰ اضافه می‌‌شود.
تبلیغات

چند ماه قبل، سامسونگ ویژگی‌های بسیار مفیدی از گوشی‌های هوشمند گلکسی نوت ۱۰ را به دستگاه‌های سری گلکسی اس ۱۰ اضافه کرد. ظاهرا کاربران از این رویکرد استقبال کردند؛ به‌همین‌دلیل، کره‌ای‌ها تصمیم گرفتند همین روند را تکرار کنند. براساس اعلام سامسونگ، با به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید، گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 10e، گلکسی اس ۱۰، گلکسی اس ۱۰ پلاس و گلکسی اس ۱۰ نسخه‌ی 5G به ویژگی‌هایی مشابه گوشی‌ هوشمند گلکسی نوت ۱۰ مجهز می‌شوند. 

گلکسی اس ۱۰

در به‌روزرسانی جدید، علاوه‌بر مشخصات معرفی‌شده‌ی گوشی سامسونگ گلکسی اس ۱۰ در زمان رونمایی، کاربران می‌توانند از ویژگی‌های بیشتری در حوزه‌ی چند رسانه‌ای و اتصال به Wi-Fi بهره‌مند شوند. به‌عنوان مثال‌، در‌حال‌حاضر آنان می‌توانند در قسمت گالری، با کلیدواژه‌های مدنظر تصاویر را جست‌وجو کنند. همچنین، به‌روزرسانی جدید این امکان را دراختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند آهنگ‌ها و فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی مدنظر خود را به‌راحتی جست‌وجو کنند.

در قسمت Quick Panel نیز قابلیت جدیدی به‌نام Media & Devices اضافه شده است که کنترل مولتی‌مدیا را برای کاربران راحت‌تر می‌کند؛ درنتیجه، کاربران می‌توانند کاربری بهتری در حوزه‌ی چندرسانه‌ای با گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس ۱۰ تجربه کنند. یکی دیگر از ویژگی‌های جدید با به‌روزرسانی نرم‌افزاری، Auto Hotspot نام دارد که به کاربران امکان می‌دهد گوشی‌ها هوشمند خود را به هاب‌های Wi-Fi تبدیل کنند. با این قابلیت، کاربران گلکسی اس ۱۰ به‌راحتی می‌توانند به‌صورت خودکار با سایر دستگاه‌های سامسونگی با همان حساب کاربری یا حساب کاربری خانوادگی به‌صورت هات‌‌اسپات اینترنت را به‌اشتراک بگذارند. 

علاوه‌بر‌این با دریافت آخرین به‌روزرسانی، کاربران گلکسی اس ۱۰ برای استفاده از قابلیت AR Doodle به قلم اس پن نیاز ندارند و می‌توانند به‌راحتی و بدون قلم از این قابلیت استفاده کنند. درنهایت، به‌لطف به‌روزرسانی Samsung DeX، کلیپ‌های تصویربرداری‌شده با گلکسی اس ۱۰ را می‌توان ساده‌تر از قبل به ویدئوهای پویا تبدیل کرد. برای این کار فقط کافی است دستگاه را به کامپیوتر شخصی یا سیستم مک متصل کنید.

براساس اعلام سامسونگ، کاربران گوشی‌های هوشمند گلکسی اس ۱۰ باتوجه‌به موقعیت جغرافیایی و اپراتور سرویس‌دهنده، ممکن است به‌روزرسانی را در زمان‌های متفاوتی دریافت کنند. سامسونگ هنوز تاریخ انتشار نسخه‌ی به‌روزرسانی را برای کاربران ایالات متحده‌ی آمریکا مشخص نکرده است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات