ریلمی سریع‌ترین رشد را در بین برند‌های موبایل دارد

دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق گزارشی جدید، ریلمی سریع‌ترین رشد را در بین برند‌های گوشی‌های هوشمند داشته است؛ اتفاقی که ریلمی را از حیث فروش جهانی در رتبه‌ی هفتم قرار می‌دهد.
تبلیغات

ریلمی یکی‌از برند‌های چینی نوظهور است که توانسته در ماه‌های اخیر هیجانات زیادی را در بازار ایجاد کند. این شرکت با معرفی گوشی‌های هیجان‌انگیزی نظیر X2 Pro، نه‌تنها توانسته در زادگاه خود به مؤفقیت‌های قابل‌توجهی در زمینه‌ی فروش دست‌ پیدا کند؛ بلکه کاربران خارج از چین را نیز مجذوب محصولات خود کرده است.

حال به‌نظر می‌رسد تلاش‌های ریلمی در راستای ساخت و توسعه‌ی گوشی‌های هوشمند جذاب، تأثیر خود را گذاشته است؛ زیرا طبق گزارش مؤسسه‌ی کانترپوینت از میزان فروش گوشی‌های هوشمند در سه‌ماهه‌ی سوم ۲۰۱۹، ریلمی سریع‌ترین رشد را در بین دیگر برند‌های فعال در حوزه‌ی تولید گوشی‌های هوشمند داشته است؛ اتفاقی که طبق ادعای چینی‌ها موجب شده تا ریلمی در بازار جهانی، به جایگاه هفتم پرفروش‌ترین برند‌های گوشی‌های هوشمند دست پیدا کند.

Realme ranks 7

در جریان بازه‌ی زمانی بین ژوئیه و سپتامبر، ریلمی توانسته بیش‌از ۱۰ میلیون گوشی هوشمند روانه‌ی بازار سازد؛ میزانی که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از رشد ۸۰۸ درصدی این شرکت خبر می‌دهد و منجر به تکیه‌زنی ریلمی بر صندلی سریع‌الرشد‌ترین برند‌های گوشی‌های هوشمند می‌شود. با درنظر‌ داشتن رکودی که در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند وجود دارد، دستاورد ریلمی بیش‌از پیش تأثیرگذار و قابل‌ستایش جلوه می‌کند.

Realme Growing

میزان افزایش فروش گوشی‌های ریلمی از سال گذشته تاکنون 

در گزارش کانترپوینت تنها به ریلمی پرداخته نشده و نام دیگر برند‌ها نیز آورده شده است. در این گزارش شاهد حضور مجدد سامسونگ در مقام نخست ازحیث میزان فروش گوشی‌های هوشمند هستیم. پس‌از سامسونگ نیز هواوی و اپل، شیائومی، اوپو و ویوو به‌ترتیب جایگاه‌های دوم تا ششم را تصاحب کرده‌اند. در آخر نیز به ریلمی می‌رسیم که به‌لطف رشد خیره‌کننده خود توانسته مقام هفتم را به‌دست آورد. 

اوایل ماه جاری، مقامات ریلمی اعلام کردند که در کمتر از دو سال، شرکتشان توانسته از مرز ۱۷ میلیون کاربر عبور کند. 

ریلمی هم‌اکنون در بیش‌از ۲۰ بازار از آسیا تا اروپا حضور دارد؛ با‌این‌حال چینی‌ها قصد دارند حضورشان در بازارهای جهانی را با معرفی گوشی‌های جدید پررنگ‌تر از گذشته کنند.

دیدگاه خود را در‌این‌رابطه با ما و دیگر کاربران به‌اشتراک بگذارید. نظرتان درباره‌ی محصولات ریلمی چگونه است؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات