مدل اولیه نسل جدید سوبارو لوورگ رونمایی شد

چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
مدل اولیه از استیشن سوبارو لوورگ در نمایشگاه خودرو توکیو رونمایی شد. این خودرو به امکانات ایمنی جدیدی مجهز است و تا نیمه‌ی دوم سال آینده در بازار ژاپن عرضه می‌شود.
تبلیغات

سوبارو درحدود ۶ سال است که لوورگ (Levorg) را در ژاپن می‌فروشد؛ بنابراین& جای تعجب ندارد بخواهد نسل دوم این استیشن را نیز تولید کند. مدل اولیه‌ی لوورگ در نمایشگاه خودرو توکیو نمایش داده شد؛ اما انتظار می‌رود نسخه‌ی تولیدی این خودرو تقریبا با ظاهری مشابه، در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۰ در ژاپن عرضه شود. سوبارو از لوورگ به‌عنوان خودرویی کاملا جدید یاد می‌کند که روی پلتفرم جهانی سوبارو سوار می‌شود؛ پلتفرمی که از سال ۲۰۱۷ در ایمپرزا (Impreza) استفاده شد و از آن زمان نیز، در مدل‌های دیگری مانند لگاسی/اوت‌بک (Legacy/Outback) و اسکنت (Ascent) به‌کار رفت.

Subaru Levorg / سوبارو لوورگ

وجودنداشتن تصاویر داخل کابین با پنجره‌های سیاه‌رنگ نشان می‌دهد سوبارو هنوز آماده‌ی نمایش کابین لوورگ نیست. با‌این‌حال، برخی از فناوری‌های موجود در این خودرو را می‌توانیم بشناسیم؛ مانند نسل جدیدی از سیستم‌های ایمنی آی‌سایت (EyeSight) این شرکت که با تکیه بر چهار رادار و دوربین استریو با زاویه‌ی دید عریض برای ارائه‌ی نمای ۳۶۰ درجه از خودرو استفاده می‌شود.

علاوه‌بر‌این، سوبارو قول جدیدترین و بزرگ‌ترین سیستم‌های کمک‌راننده را می‌دهد که همراه‌با نقشه‌ی ناوبری با کیفیت درخورتوجه کار می‌کنند. پیشرانه‌ی چهار سیلندر باکسر ۱/۸ لیتر حجم است و از سیستم تزریق مستقیم سوخت و فناوری احتراق سوخت با هوای اضافی (lean-burn tech) بهره می‌برد. درحال‌حاضر، نمی‌دانیم قدرت و گشتاور این پیشرانه چقدر است؛ اما این شرکت می‌گوید به استیشن کمک می‌کند ضمن ارائه‌ی گشتاور قوی، تعادل بین عملکرد و کارایی را برقرار کند.

Subaru Levorg / سوبارو لوورگ

هنوز مشخص نیست این پیشرانه در نسخه‌ی WRX هم استفاده می‌شود یا نه؛ اما می‌دانیم پیشرانه‌ی موجود در این خودرو در مدل استاندارد ۲۶۸ اسب‌بخار و در مدل STI حدود ۳۱۰ اسب‌بخار قدرت ارائه می‌دهد. بالاتر از این دو نسخه‌ی خاص، مدل ۶۵ هزار دلاری STI S۲۰۹ قرار دارد که قدرتش ۳۴۱ اسب‌بخار است. ناگفته نماند نسخه‌ی مخصوص ژاپن نسل فعلی لوورگ در مدل‌های قدرتمند STI هم عرضه شده است که ازجمله‌ی آن‌ها می‌توان به مدل STI Sport اشاره کرد که اوایل سال جاری با قدرت تقریبا ۳۰۰ اسب‌بخاری راهی بازار شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات