بسته‌بندی غافلگیرکننده گوگل پیکسل 4 برای دوهزار نفر از خریداران

چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
پیکسل ۴، پرچم‌دار جدید گوگل، سرانجام وارد بازار شد و تعدادی از مشتریان بریتانیایی این محصول با بازکردن جعبه‌ی آن شگفت‌زده شدند.
تبلیغات

گوگل روند ارسال سفارش مشتریان پیکسل ۴ را با تحویل سفارش‌های کاربران بریتانیایی آغاز کرده است. گوگل اعلام کرد دوهزار نفر از کسانی که پیکسل ۴ را پیش‌خرید کرده‌اند، گوشی موبایل جدید خود را در بسته‌بندی ویژه‌ و غافل‌گیرکننده‌ای تحویل خواهند گرفت.

پیکسل ۴

کاربران در ردیت و توییتر تصاویری از این بسته‌بندی‌ها منتشر کرده‌اند که بیشتر به جعبه‌ی غلات شباهت دارد. روی این بسته‌بندی عجیب تبلیغات مربوط به چند قابلیت گوشی گوگل پیکسل ۴ مانند افزایش میزان رم تخصیص‌یافته دیده می‌شود. روی این بخش برچسبی دیده می‌شود که به کاربر وعده‌ی فضای نامحدود گوگل فوتوز داده می‌شود. البته این قابلیت فقط به تصاویری با «کیفیت بالا» است و نه تصاویری با کیفیت اصلی. تفاوت اصلی آنجاست که فضای «کیفیت بالا»یی که دراختیار کاربران قرار می‌گیرد، حجم عکس‌های بارگذاری‌شده را تا ۱۶ مگابایت و کیفیت ویدئوهای بارگذاری‌شده را تا 1080 کم خواهد کرد. البته خریداران پیکسل ۴ می‌توانند تا سه سال به‌رایگان از گوگول فوتوز با کیفیت اصلی استفاده کنند.

Fancy a Google #Pixel4 for breakfast? 😉2000 lucky members of #teampixel who have pre-ordered the new Pixel 4 are receiving their phones today in a limited edition #madebyGoogle #cerealbox 🥣Check out how @OliWhiteTV felt about that new toy feeling → https://www.youtube.com/watch?v=LX1Z1gGNz9g— Google UK (@GoogleUK) October 22, 2019

علاوه‌براین، نوشته‌ای از طرف گوگل داخل جعبه وجود دارد که در آن از خریدار بابت اعتماد به این شرکت تشکر شده است. دریافت‌کنندگان این یادداشت در فهرست قرعه‌کشی برای دریافت یک دستگاه کروم‌بوک ۱۴ اینچی اچ‌پی هم قرار می‌گیرند. داخل این جعبه‌ها و کنار پیکسل ۴، یک بسته مارشمالوی واقعی هم قرار دارد که لوگو گوگل روی آن‌ها چاپ شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات