اظهارنظر رئیس اجرایی بانک گلدمن ساکس درباره اپل کارت

چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
با گذشت دو ماه بعد از عرضه‌ی عمومی اپل‌کارت، رئیس اجرایی بانک گلدمن ساکس از خوش‌بینی خود درباره‌ی آینده‌ی این محصول می‌گوید.
تبلیغات

تقریبا دو ماه بعد از عرضه‌ی عمومی اپل‌کارت، رئیس اجرایی بانک گلدمن ساکس (بانک همکار اپل) در مصاحبه‌ای چند روز قبل از عرضه این محصول ابراز رضایت کرد و گفت:

فکر می‌کنم این موفق‌ترین کارت اعتباری عرضه‌شده تاکنون است.

درباره‌ی صرفه اقتصادی کارت اعتباری اپل کارت شک‌و‌تردیدهایی وجود دارد و طبق گزارشی، پیش‌تر سیتی‌بانک (Citibank) از انعقاد قرارداد با اپل به‌‌دلیل نگرانی‌هایی درباره کارت اعتباری این شرکت سرباز زده است. با‌این‌حال، طبق گزارش‌های مختلف اشتیاق به محصول جدید اپل بین خریداران «بسیار زیاد» است و طبق پیش‌بینی‌ها احتمالا اپل‌کارت با استقبال چشمگیری مواجه شود.

Apple Card

در مصاحبه‌ی چند روز قبل دیوید سالومون، رئیس اجرایی گلدمن ساکس، با شبکه CNBC، وی از اشتیاق خود درباره‌ی عرضه‌ی اپل‌کارت گفت. او موفقیت بخش‌های مختلف اپل را مثال زده و درادامه از عرضه اپل‌کارت تعریف و تمجید کرده است.

در سه سال، ۵۵ میلیارد دلار در پلتفرم مارکوس (Marcus) سرمایه‌گذاری و ۵ میلیارد دلار وام تولید کردیم و پلتفرم کارت اعتباری جدیدی ساختیم و اپل‌کارت را عرضه کردیم؛ محصولی که به‌باور ما، موفق‌ترین کارت اعتباری عرضه‌شده تا‌کنون بوده است.
رئیس اجرایی گلدمن ساکس دیوید سالمون

سالومون جزئیات خاصی درباره پذیرش اپل‌کارت ارائه نداد؛ ولی گفت تقاضا برای این محصول بسیار زیاد بوده و در‌عین‌حال توانسته است استانداردهای نانوشته را نیز رعایت کند. او اضافه کرد:

از ماه اوت تقاضای زیاد مشتریان برای این محصول را شاهد بوده‌ایم. از دیدگاه عملیاتی و ریسکی، توانستیم این هجوم را به‌راحتی و بدون زیرپاگذاشتن استانداردهای تعهد اوراق بهادار خود مدیریت کنیم.

درادامه، سالومون گفت اپل‌کارت به‌همراه نوآوری‌های دیگر گلدمن ساکس مانند «نسل بعدی پلتفرم تجارت الکترونیک» بخش‌های بسیار مهمی در گسترش «جایگاه رقابتی» تلقی خواهند شد. در روزهای ابتدایی عرضه‌ی اپل‌کارت، رئیس اجرایی گلدمن ساکس از خوش‌بینی‌اش درباره‌ی آینده‌ی درازمدت اپل‌کارت گفته بود:

اپل‌کارت حرکت جسورانه‌ای محسوب می‌شود و با‌این‌حال، شروعی است که در این فناوری پیشینه‌ای واقعی یا مشتریان تجاری بلندمدتی ندارد. برخلاف بسیاری دیگر از شرکت‌های مشابه در این صنعت، حرکت ما نوآورانه بوده است. در دهه‌ی آینده، انتظار داریم با تمرکز روی مشتری‌محوری در تمام امور خود، بتوانیم رهبری کسب‌وکار حوزه‌ی مصرف‌کنندگانش را برعهده بگیریم؛ همان‌‌گونه که اکنون رهبری سازمان و مشاغل شرکت خود را برعهده داریم.

نظر شما همراهان زومیت درباره آینده‌ی پیش روی اپل‌کارت چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات