ساعت هوشمند Swim 2 گارمین با قابلیت پایش ضربان قلب زیر آب معرفی شد

جمعه ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
گارمین ساعت هوشمند جدید Swim 2 را برای استفاده در ورزش‌های آبی با قابلیت‌های جدید و قیمت ۲۵۰ دلار معرفی کرد.
تبلیغات

هفت سال پیش، گارمین نخستین و تنها ساعت هوشمند تناسب اندام خود به نام Swim را با قابلیت استفاده برای ورزش‌های آبی معرفی کرد. حال ساعت هوشمند گارمین سوئیم ۲ (Garmin Swim 2) با ظاهری جدید و مجهز به آخرین فناوری‌های روز معرفی شد.

Swim 2 تمام ویژگی‌‌های مورد نیاز یک ساعت هوشمند کاربردی برای ورزش‌های آبی را دارا است. یکی از ویژگی‌های قابل‌توجه این دستگاه، پایش ضربان قلب کاربر به‌صورت بلادرنگ در حین شنا کردن و ورزش‌های آبی است.

Swim 2 گارمین

بسیاری از ساعت‌های هوشمند بازار نمی‌توانند زیر آب ضربان قلب کاربر را پایش کنند. اما گارمین و چند مدل دیگر از ساعت‌های هوشمند در مسیر توسعه‌ی چنین قابلیت‌هایی در حرکت هستند. 

یکی از ویژگی‌های برجسته‌ی Swim 2 حالت auto-rest نام دارد که در واقع به‌نوعی مشابه auto-pause هنگام دویدن و پیاده‌روی است. زمانی‌که شناگران مبتدی هنگان ورزش نیاز به استراحت دارند، ساعت به‌صورت خودکار وارد حالت auto-pause شده تا نیازی نباشد کاربر به‌صورت دستی این کار را انجام دهد. برای شناگران حرفه‌ای نیز این ویژگی در حالت توقف، استراحت حین تمرین یا زمانی‌که شناگر به پایان مسیر رسیده و تغییر جهت می‌دهد، به‌صورت خودکار تشخیص داده می‌شود. درنتیجه نیازی نیست شناگر به‌صورت دستی دکمه‌ی توقف را خودش به‌صورت دستی فشار دهد. 

ساعت هوشمند Swim 2 گارمین در استخر به‌راحتی می‌تواند سرعت شنا کردن، مسافت طی‌شده و ضربان قلب کاربر را پایش کرده و به‌علاوه مجهز به ابزار اندازه‌گیری راندمان شنا یا SWOLF است. کاربران می‌توانند ست‌های تمرینی را برای سرعت مشخصی در ساعت جدید گارمین مورد  استفاده قرار دهند. البته همه‌ی کاربران از Swim 2 تنها برای شنا کردن استفاده نمی‌کنند و ساعت هوشمند جدید برای ورزش‌های آبی دیگری هم کاربرد دارد.

Swim 2 گارمین
Swim 2 گارمین
Swim 2 گارمین
Swim 2 گارمین

Swim 2 مجهز به GPS است. کاربران برای استفاده از این قابلیت باید وارد قسمت water mode ساعت شده و با استفاده از GPS مسافت طی شده را مشاهده کنند. در این حالت نیز ابزار اندازه‌گیری راندمان شنا یا SWOLF مجددا قابل استفاده است. نسخه‌ی اولیه‌ی ساعت Swim گارمین تنها شنا را ردیابی می‌کرد. اما ساعت هوشمند Swim 2 علاوه بر شنا، سه ورزش دیگر از جمله دویدن‌، دوچرخه‌سواری و ورز‌ش‌‌های سالنی را نیز پشتیبانی می‌کند. برای هر ورزشی، روی نمایشگر داده‌هایی ردیابی و سنجش می‌شوند. 

ساعت هوشمند Swim 2 گارمین به‌صورت ۲۴ ساعته و برای ۷ روز هفته، ضربان قلب کاربر را پایش می‌‌کند. این دستگاه مجهز به گام‌شمار و ردیاب خواب بوده و می‌تواند در پایش استرس نیز کمک کند. همچنین کاربران می‌توانند نوتیفیکیشن‌های گوشی هوشمند خود را به‌واسطه‌ی این ساعت هوشمند دریافت کنند. 

طول عمر باتری ساعت هوشمند در حالت استفاده به‌عنوان ساعت هوشمند، ۷ روز و در حالت کاربری برای ورزش‌های آبی به‌همراه پایش ضربان قلب، ۷۲ ساعت است. همچنین زمانی‌که GPS ساعت هوشمند جدید گارمین فعال بوده و هم‌زمان ضربان قلب را نیز پایش می‌‌کند، طول عمر باتری درحدود ۱۳ ساعت خواهد بود. علاقه‌مندان می‌توانند Swim 2 را قیمت ۲۵۰ دلار ازطریق وب‌سایت گارمین خریداری کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات