سامسونگ گلکسی S11 با نمایشگر بلند با نسبت ۲۰ به ۹ معرفی می‌شود

چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ گلکسی S11 پرچم‌دار بعدی کره‌ای‌ها با نمایشگر بلندتر با نسبت ۲۰ به ۹ ماه فوریه (بهمن ماه) معرفی می‌شود.
تبلیغات

اواسط مهرماه گفته شد که گوشی سامسونگ گلکسی اس ۱۱ در ۲۹ بهمن معرفی می‌شود؛ درنتیجه به‌نظر می‌رسد که هنوز خیلی زود است تا اخبار غیررسمی و شایعه‌های مختلف در مورد مشخصات گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ منتشر شود.

با وجود این، اوایل مهرماه گفته شد که گلکسی S11 احتمالا به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۵ برابری مجهز می‌شود. آخرین اخبار فاش‌شده به‌لطف آزمون مرورگر HTML 5 حاکی از آن است که باید منتظر دستگاهی با نمایشگر جدید باشیم.

گلکسی اس 11

دستگاهی با شماره‌ی مدل SM-G416U در بنچمارک HTML 5 مورد بررسی قرار گرفته؛ معمولا کره‌ای‌ها در آزمون مدل‌های گلکسی اس که هنوز عرضه نشده است از این نام استفاده می‌کنند. دستگاه با نسخه‌ی اندروید ۱۰ کار می‌کند و جالب‌تر اینکه نمایشگر، نسبت ۲۰ به ۹ دارد. مستندات بنچمارک مشخصات گوشی هوشمندی با رزولوشن ۳۸۴ در ۸۵۴ پیکسل را نشان می‌دهد.

پرچمداران گلکسی اس ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ با نمایشگر با نسبت ۱۹ به ۹ معرفی شدند؛ درحالی‌که گوشی‌های هوشمند دیگری همچون گلکسی A80 و گلکسی A70 از نمایشگر بلندتر با نسبت ۲۰ به ۹ بهره می‌برند. هنوز مشخص نیست سامسونگ چه برنامه‌ای برای دستگاهی با نمایشگر بلندتر دارد. حتی مشخص نیست پرچم‌دار بعدی کره‌ای‌ها قرار است با دوربین سلفی پاپ آپ معرفی شود یا خیر.

انتظار نمی‌رود گلکسی S11 زودتر از ماه فوریه (بهمن‌ماه) معرفی شود. تا آن زمان، احتمالا اخبار لورفته‌ی بیشتری منتشر خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات