تصاویر جعبه پیکسل 4 و قیمت پیکسل 4 ایکس ال فاش شد

دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰
مطالعه 3 دقیقه
روند لو رفتن مشخصات و عکس‌های پیکسل ۴ کمتر از یک روز مانده به رونمایی رسمی پرچم‌دار جدید گوگل،‌ همچنان ادامه دارد.
تبلیغات

کمتر از ۲۴ ساعت مانده به رونمایی رسمی از گوشی پیکسل ۴، پرچم‌دار جدید گوگل، روند لو رفتن اطلاعات جالب این محصول همچنان ادامه دارد. یک کاربر ردیت، در آستانه‌ی رونمایی رسمی از این گوشی گوگل، عکس‌های جدیدی از پیکسل ۴ منتشر کرد. یک کارمند شرکت Best Buy هم اسکرین‌شات‌هایی از سیستم خرده‌فروشی این محصول در اختیار 9to5Google قرار داده که قیمت نهایی فروش پرچم‌دار جدید گوگل را نشان می‌دهد.

پیکسل ۴

این اسکرین‌شات‌ها نشان می‌دهند که پیکسل ۴ ایکس ال با قیمت ۹۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد. اگر این اسکرین‌شات‌ها معتبر باشند، پیکسل ۴ ایکس ال، با قیمتی معادل ۱۰۰ دلار بیشتر از پیکسل ۳ ایکس ال عرضه خواهد شد. پیش از این گزارش شده بود که پیکسل ۴ با قیمت ۷۹۵ دلار به بازار کانادا عرضه خواهد شد. رسانه‌ها همچنین قیمت پیکسل ۴ ایکس ال را هزار و ۲۹ دلار برای مدل ۱۲۸ اعلام کرده بودند.

پیکسل ۴

علاوه بر این اسکرین‌شات‌ها، کاربر شبکه‌ی اجتماعی ردیت هم تصاویری از جعبه‌ی خرده‌فروشی پیکسل ۴ منتشر کرد. این تصاویر که یک جعبه‌ از رنگ مشکی پرچم‌دار جدید گوگل را نشان می‌دهد، با تصاویری که پیش از این فاش شده‌اند کاملا تطابق دارد.

در تصویری که از پشت این جعبه منتشر شده، اطلاعاتی مثل صفحه نمایشگر ۵/۷ اینچی و ظرفیت ۶۴ گیگابایت دیده می‌شود. این اطلاعات نیز با اطلاعاتی که پیش از این فاش شده کاملا تطباق دارد. صفحه نمایشگر پیکسل ۴ از نوع OLED با رزولوشن Full HD پلاس و نرخ رفرش ۹۰ هرتز خواهد بود. پیکسل ۴ ایکس ال از صفحه‌ی نمایشگر ۶/۳ اینچی با رزولوشن +Quad HD و نرخ رفرش ۹۰ هرتز برخوردار خواهد بود.

پیکسل ۴

پیکسل ۴ از یک پردازنده‌ی اسنپدراگون کوالکام ۸۵۵ برخوردار است. این محصول همچنین دو دوربین ۱۲ و ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، فناوری تشخیص چهره، فناوری تشخیص حرکت و ۶ گیگابایت رم دارد.

از جمله مهم‌ترین اطلاعاتی که از بازخوانی اطلاعات روی جعبه‌ی داخل عکس می‌تواند استخراج کرد، لوازم جانبی پیکسل ۴ است. این گوشی با یک آداپتور شارژر ۱۸ واتی USB-C، یک کابل شارژ و یک آداپتور Quick Switch وارد بازار خواهد شد.

نکته اینجا است که در جعبه‌ی گوگل پیکسل ۴، خبری از هدفون و تبدیل USB-C به ۳/۵ میلی‌متری نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات