«باسلام» پرچم ایران را در فینال رقابت‌های جیتکس بالا برد!

یک‌شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
باسلام در قالب استارتاپ ایرانی موفق شده تا به‌عنوان تنها نامزد کشور به بخش ستارگان آینده‌ی جیتکس مسابقه‌ی سوپرنوا راه یابد.
تبلیغات

نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات جیتکس به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد فناوری خاورمیانه، آفریقا و آسیای جنوبی، همچون سنت هر ساله در کشور امارات متحده‌ی عربی برگزار شد؛ جیتکس به دلیل موقعیت مکانی از جمله‌ی نمایشگاه‌های حوزه‌ی فناوری است که شاهد حضور گسترده‌ی کسب‌وکارهای ایرانی در آن هستیم. این نمایشگاه از ۶ تا ۱۰ اکتبر (۱۴ تا ۱۸ مهر) در دبی برگزار شد.

باسلام

با توجه به جذابیت استارتاپ‌ها، بخش ستارگان آینده‌ی جیتکس یا Gitex Future Stars را باید از جمله‌ی بخش‌هایی خواند که مدعیان متعددی از سراسر جهان در آن شرکت می‌کنند. استارتاپ‌های حاضر در این بخش طی رویدادی با عنوان سوپرنوا با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. «باسلام» به‌عنوان یک استارتاپ ایرانی، پس از طی کردن مراحل مقدماتی و ارائه‌ی مفصل درباره‌ی پلتفرم خود و ظرفیت‌های فراوانش در حضور داوران بین‌المللی، موفق شد به‌عنوان تنها کسب‌وکار ایرانی به مرحله‌ی نهایی رقابت‌های سوپرنوا راه پیدا کند.

«باسلام» با شعار «Basalam: Where the World Becomes a Local Market» در جیتکس شرکت کرده بود. باسلام یک بازار آنلاین برای خرید و فروش مستقیم محصولات خانگی و محلی، و یک محیط اجتماعی جذاب برای گفت‌وگو پیرامون اتفاقات بازار است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات