تیم کوک: اپل سال ۲۰۱۹ سرویس‌های جدیدی را معرفی خواهد کرد

چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
طی ماه‌های اخیر، شایعات متعددی در رابطه با سرویس استریم ویدیوی اپل منتشر شده است؛ حال تیم‌کوک اعلام کرده که اپل در سال ۲۰۱۹ سرویس‌های جدیدی را رونمایی خواهد کرد.
تبلیغات

تیم کوک، مدیرعامل اپل در مصاحبه‌ای با کانال تلویزیونی CNBC اعلام کرده که این شرکت طی سال جاری میلادی، سرویس‌های جدیدی را معرفی خواهد کرد. بسیاری از شایعاتی که اخیر منتشر شده، نشان از این دارند که سرویس استریم ویدیویی اپل طی نیمه‌ی اول سال جاری میلادی آغاز به کار خواهد کرد.

البته تیم‌ کوک در سخنان خود، اشاره‌ای به نوع سرویس‌هایی که اپل در نظر دارد تا طی سال جاری میلادی رونمایی کند، نکرده است؛ البته باتوجه‌به اینکه اپل در ماه‌های اخیر سرویس‌هایی نظیر پرداخت الکترونیک و همچنین سرویس سلامتی را راه‌اندازی کرده، از این‌رو انتظار می‌رود تا این شرکت با معرفی سرویس استریم تلویزیونی خود، پازل سرویس‌های خود را تکمیل کند.

با وجود اینکه اپل در CES 2019 حاضر نیست، اما اخبار متعددی در رابطه‌با پشتیبانی از سرویس‌های این شرکت توسط محصولات سایر شرکت‌ها منتشر شده است که در برخی موارد بسیار شگفت‌انگیز هستند. برای مثال می‌توان به پشتیبانی از AirPlay 2 و HomeKit اپل در تلویزیون‌های تولیدکنندگان مختلف اشاره کرد. با استفاده از چنین قابلیتی، دارندگان آیفون، آیپد و مک‌های اپل قادر خواهند بود تا محتوای در حال نمایش روی گجت‌های خود را به تلویزیون‌هایی که از این ویژگی‌ها پشتیبانی می‌کنند، منتقل کرده و درواقع تصویر را روی تلویزیون کست کنند. حتی سامسونگ به‌عنوان یکی از رقبای اپل، پشتیبانی از آیتونز را نیز به تلویزیون‌های خود اضافه کرده تا از این طریق خریداران تلویزیون‌های این شرکت بتوانند به فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی در قالب حساب کاربری آیتونز دسترسی داشته باشند.

گمانه‌ها در رابطه‌با سرویس استریم ویدیویی اپل در ماه‌های اخیر قوت بیشتری گرفته است؛ چراکه براساس شنیده‌ها، اپل در ماه ژوئن بودجه‌ای یک میلیارد دلاری را برای تولید محتوای اختصاصی در نظر گرفته، حال تا امروز بستری برای نمایش این محتوا پیش‌بینی نشده و از این‌رو انتظار می‌رود در ماه‌های آینده، شاهد رونمایی از سرویس استریم ویدیویی اپل باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات