سامسونگ در CES 2019 مجموعه‌ای از ربات‌های متنوع را به‌نمایش گذاشت

سه‌شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ در نمایشگاه CES امسال علاوه‌بر رونمایی از تلویزیون و لپ‌تاپ مجموعه‌ای از روبات‌های جدید و متنوع خود را به نمایش گذاشت.
تبلیغات

سامسونگ علاوه‌بر رونمایی از تلویزیون‌های هوشمند و لوازم خانگی در نمایشگاه CES امسال، روبات‌های جدید و متنوعی را نیز معرفی کرد. یکی از روبات‌هایی که توسط کره‌ای‌ها در CES 2019 به‌نمایش گذاشته شد، Bot Care نام دارد.

روبات جدید سامسونگ می‌تواند به‌عنوان دستیار هوشمندی جهت مراقبت‌های پزشکی از افراد سالخورده به‌کار گرفته شود. همچنین می‌تواند به افرادی که در انجام کارهای مختلف در منزل نیاز به کمک دارند، به‌عنوان دستیاری هوشمند انجام وظیفه کند. 

روبات جدید سامسونگ توصیه‌های خوبی برای سلامت و بهداشت کاربر ارائه می‌دهد؛ در صورتی که کاربر بیمار باشد در زمان مشخص داروهای وی را می‌دهد و می‌تواند برخی نیازهای حیاتی و اضطراری وی را برآورده کند. یکی دیگر از روبات‌هایی که سامسونگ در نمایشگاه CES معرفی کرد، Bot Air نام دارد که برای پایش کیفیت هوا به‌کار برده می‌شود. روبات دیگر سامسونگ Bot Retail است که مجهز به آخرین فناوری‌ها است. روبات دیگر Samsung Gems است که نوعی روبات اسکلت پوشیدنی یا exoskeleton بوده و برای استفاده‌ی ورزشکاران طراحی شده است.

شاید به‌جرات بتوان گفت که از بین تمام روبات‌هایی که امسال سامسونگ معرفی کرده است، دستیار بیکسبی برای ماشین لباسشویی از همه جالب‌توجه‌تر باشد. باید ببینیم سامسونگ روبات‌ها و گجت‌‌های جدید خود را چه زمانی به بازار عرضه خواهد کرد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات