جبرا هدفون Elite 85h مجهز به فناوری پیشرفته‌ حذف نویز را معرفی کرد

دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹
مطالعه 3 دقیقه
جبرا هدفون حرفه‌ای خود را با نام Elite 85h معرفی کرد. شرکت ادعا می‌کند محصول جدید، بهترین هدفون بازار با قابلیت حذف نویز اضافه است.
تبلیغات

شرکت جبرا سال گذشته با معرفی محصولی همچون هدفون وایرلس Elite 65t، حضوری جدی در بازار هدفون داشت. اکنون، این شرکت پس از بزرگانی همچون Bose، سونی و دیگران، هدفون بی‌سیم حرفه‌ای خود با قابلیت حذف نویز را با نام Elite 85h معرفی کرد. جبرا در خلال معرفی محصول جدید خود در نمایشگاه CES 2018 ادعا کرد هدفون 85h، بهترین نوع در کلاس هدفون‌های حرفه‌ای مجهز به فناوری حذف نویز خواهد بود. تاریخ عرضه‌ی محصول جدید جبرا، ماه آوریل سال ۲۰۱۹ (فروردین ۹۸) و قیمت آن، ۲۹۹ دلار عنوان شده است.

هنوز بررسی‌های عمیق و از نزدیک، از سوی رسانه‌های معتبر فناوری پیرامون هدفون 85h انجام نشده است؛ اما مشخصات روی کاغذ، نوید محصولی قابل قبول را می‌دهد. برخی از ویژگی‌های هدفون بی‌سیم جبرا، شبیه به مشخصات هدفون جدید مایکروسافت یعنی سرفیس است. به‌عنوان مثالی از شباهت‌ها می‌توان به ۸ میکروفون در مجموع اشاره کرد. به‌علاوه، فناوری حذف نویز هوشمند Jabra SmartSound نیز بسته به محیط کاربر، عملیات خود را انجام می‌دهد.

هدفون جدید جبرا، علاوه‌بر مشخصات فوق، به کنترل دستیارهای هوشمند الکسا یا گوگل اسیستنت به‌صورت هندزفری هم مجهز است. البته، تنها یکی از دستیارهای هوشمند صوتی را می‌توان به آن متصل کرد. قابلیت 85h به این صورت است که برای فعال‌سازی دستیار صوتی، نیازی به فشردن دکمه نخواهد بود. درواقع کاربر می‌تواند تنها با گفتن عبارت مخصوص دستیار، آن را فعال کند. هدفون سرفیس مایکروسافت هم قابلیت مشابهی دارد، اما تنها با کورتانا هماهنگ می‌شود.

جبرا ادعا می‌کند که سیستم حذف نویز در محصولاتش، از سیستم رقبایی همچون Bose یا سونی قوی‌تر است. آن‌ها با شرکت تحلیل صوت Audeering وارد همکاری شده‌اند که یکی از پیشگامان فناوری هوش مصنوعی در حوزه‌ی صوت محسوب می‌شود. هدف از همکاری فوق، اطمینان از هماهنگی حداکثری فناوری حذف نویز، با محیط اطراف کاربر بوده است. طبق ادعای شرکت سازنده، سیستم هوشمند حذف نویز مجهیز به ۶ هزار خصوصیت صوتی منحصر‌به‌فرد است که از آن‌ها برای هماهنگی حداکثری با هر فضایی استفاده می‌کند.

جبرا Elite 85h

عمر باتری هدفون 85h جبرا، قابل‌قبول به‌نظر می رسد. با ۳۲ ساعت شارژدهی حتی در حالت فعال بودن حذف نویز، می‌توان به عملکرد قابل قبول محصول جدید جبرا امیدوار شد.

سوال مهم در عملکرد هدفون جدید جبرا، کیفیت صدای پخش‌شده از آن‌ها است. شاید شما در محصولی تمامی فناوری‌های روز دنیای را داشته باشید اما صدای نهایی، کیفیت و شفافیت مورد نظر را نداشته باشد. درحال‌حاضر، هدفون سونی WH-1000XM3 بهترین کیفیت صدا را در بین هدفون‌های مجهز به فناوری حذف نویز دارد.

جبرا Elite 85h

قابلیت‌های کلیدی هدفون جبرا Elite 85h

  • SmartSound: کیفیت صدا به‌صورت خودکار با محیط اطراف کاربر هماهنگ می‌شود
  • ارتباط سریع و بدون نیاز به فشردن دکمه با دستیارهای هوشمند الکسا و گوگل اسیستنت
  • عرضه در سه رنگ Titanium Black، Gold Beige و Navy Blue
  • تا ۳۲ ساعت عمر باتری با فعال بودن حذف نویز اتوماتیک و ۳۵ ساعت بدون حدف نویز
  • مجموع ۸ میکروفون داخلی که ۴ عدد مخصص تماس، ۲ عدد مخصوص سیستم حذف نویز و ۲ عدد مخصوص سیستم SmartSound طراحی شده‌اند. ترکیب میکروفون‌ها، ۶ میکروفون مخصوص تماس و ۴ عدد مخصوص حذف نویز و SmartSound را به کاربر ارائه می‌کند
  • درایورهای انحصاری ۴۰ میلی‌متری
  • استاندارد IP52 در مقاومت برابر نفوذ آب و گردوغبار
  • اپلیکیشن +Sound جبرا برای تنظیم قابلیت‌های SmartSound
  • تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات