قیمت پژو 207 اتوماتیک، ۳۱میلیون تومان افزایش یافت

دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
همزمان با سکوت سنگین وزارت صنعت از اعلام قیمت‌های جدید محصولات داخلی، قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۳۱میلیون تومان افزایش یافت.
تبلیغات

طی روزهای اخیر در شرایطی قرار داریم که سازمان حمایت از تولیدکنندگان و وزارت صنعت از اعلام قیمت‌های جدید خودروهای داخلی طفره می‌روند؛ هچنین بازار خودرو در رکود سنگین ناشی از انتظار مشتریان قرار گرفته است. در چنین شرایطی ایران‌خودرو و سایپا مشغول اعلام قیمت تدریجی محصولات خود بر مبنای نرخ دلار سامانه‌ی نیما (در حدود ۹۰۰۰تومان) هستند. بر این اساس قیمت جدید پژو ۲۰۷ اتوماتیک از تاریخ ۱۶ دی ماه ۹۷ به شرح جدول ذیل اعلام شده است.

نام محصول

قیمت قبل (تومان)

قیمت جدید (تومان)

افزایش (تومان)

امکانات

پژو ۲۰۷ اتوماتیک

۵۴,۰۰۰,۰۰۰

۸۵,۰۰۰,۰۰۰

۳۱,۰۰۰,۰۰۰

کیسه هوای راننده و سرنشین، رینگ فولادی، استاندارد یورو ۴

پژو ۲۰۷i از پیشرانه‌ی TU5 با ۱۰۵ اسب‌بخار قدرت و ۱۴۲نیوتن‌متر گشتاور بهره می‌برد. این خودرو همراه‌با امکانات و آپشن‌هایی نظیر سیستم مولتی مدیا ۷اینچی لمسی و پخش DVD و سیستم ره‌یاب، غربیلک فرمان طرح جدید به همراه کلیدهای کنترلی، کروز کنترل، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، دوربین دید عقب، حسگر دنده عقب، چراغ‌های جدید جلو (دارای سیستم روشنایی روز)، چراغ‌های جدید عقب، آینه‌های جانبی مجهز به راهنما، سیستم ترمز ضد قفل (ABS، EBD و EBA)، ترمز دیسکی جلو با سیستم خنک‌شونده و ترمز عقب دیسکی توپر عرضه خواهد شد.

پژو 207

جعبه‌دنده‌ی پژو ۲۰۷ از نوع اتوماتیک سیاره‌ای (AL4) است که متداول‌ترین نوع جعبه‌دنده‌ی اتوماتیک در خودروهای خانواده‌ی پژو به شمار می‌روند. در این جعبه‌دنده، انتقال قدرت ازطریق مجموعه چرخ‌دنده‌های خورشیدی سیاره‌ای صورت می‌گیرد. سیستم کلاچ اتوماتیک آن هیدرولیکی است و از سیستم کنترلی الکترونیکی نیز بهره می‌برد. این جعبه‌دنده پیش‌تر در محصولاتی نظیر پژو ۲۰۷،۲۰۶، ۲۰۶ اس‌دی و پارس اتوماتیک نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفته است. این نوع جعبه‌دنده از نظر عملکرد به ۲ گروه اتوماتیک و تیپ ترونیک (قابلیت تعویض دنده به‌صورت دستی) تقسیم می‌شود.

دنا پلاس / Dena Plus

پیش از این قیمت دنا پلاس توربو و پژو ۲۰۷ صندوق‌دار اتوماتیک نیز بدون احتساب تخفیف قبلی به مشتریان اعلام شد. باتوجه‌به افزایش قطره‌چکانی قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا طی هفته‌های اخیر، به نظر می‌رسد که چنین موضوعی با هماهنگی دستگاه‌های ذی‌ربط باشد؛ در غیر این صورت باید در قبال افزایش قیمت خودروها عکس‌العملی از خود نشان می‌دادند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات